عمومی | دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی فسا

صرفه جویی ۲میلیارد تومانی در بیمارستانها و درمانگاه های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی فسا در شش ماهه اول سال۹۷ بدون تغییر در ارایه خدمات

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی فسا از صرفه جویی ۲میلیارد تومانی در حوزه های دارو، تجهیزات، آزمایشگاه و تصویر برداری بیمارستانها و درمانگاه های تحت پوشش دانشگاه در شش ماه اول سال جاری خبر داد.

به گزارش وب دا؛ دکترمجتبی سهراب پور گفت: در راستای کاهش هزینه ها و اقتصاد مقاومتی و طرح تحول نظام سلامت و پیرو برگزاری جلسات کار گروه تحول سلامت به صورت منظم در دانشگاه علوم پزشکی فسا و اجرای مصوبات آن به نحوی گام برداشته شد که با اقدامات انجام شده در شش ماهه اول سال جاری توانسته ایم در مراکز تحت پوشش بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال صرفه جویی داشته باشیم که حدود ۱۲ میلیارد ریال در حوزه دارو و تجهیزات، ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در حوزه آزمایشگاه و ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در حوزه تصویر برداری بوده است.

وی افزود: این کاهش هزینه با هدفمند نمودن و بهینه سازی خدمات حاصل شده است و هیچ محدودیتی در پذیرش بیماران یا انجام خدمات بوجود نیامده است .

معاون درمان دانشگاه اظهار کرد: دستیابی به این امر مهم با همکاری پزشکان، کادر درمانی و کارکنان مجموعه ها و مراکز درمانی تحت پوشش حوزه درمان دانشگاه امکان پذیر گردید.