عمومی | دانشگاه محقق اردبیلی

افزایش ۵۰ درصدی درآمد آکادمی زبان در نیمه اول سالجاری

رئیس آکادمی زبان دانشگاه محقق اردبیلی از افزایش ۵۰ درصدی درآمد این آکادمی در نیمه اول سالجاری نسبت به مدت مشابه در سال قبل خبر داد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر محمد تقی آل ابراهیم با اعلام این خبر افزود: این افزایش درآمد به دلیل برنامه ریزی جدید و اطلاع رسانی جامع تر به دانشجویان حاصل شده است زیرا نسبت به قبل تبلیغات میدانی و فضای مجازی افزایش چشم گیری داشته است.
وی اضافه کرد: در راستای سیاست های کلان دولت تدبیر و امید و دانشگاه محقق اردبیلی برای درآمدزایی در بخش های مختلف، آکادمی زبان دانشگاه هم تلاش دارد در این مسیر حرکت کند.
آل ابراهیم با اشاره به این نکته که یکی از شاخص های بین المللی سازی دانشگاه ها، آموزش زبان های مختلف به دانشجویان است، افزود: به این منظور دوره های زبان انگلیسی و زبان فرانسه در آکادمی دانشگاه برگزار می شود.
وی تصریح کرد: تلاش می کنیم دوره های زبان آلمانی به شرط به حد نصاب رسیدن دانشجویان برگزار کنیم تا علاقمندان به این زبان بین المللی هم بتوانند از این دوره ها استفاده کنند.
رئیس آکادمی زبان دانشگاه محقق اردبیلی با اشاره به اینکه در ترم پائیز بیش از ۲۰۰ نفر در کلاس های زبان این آکادمی ثبت نام کرده اند، ادامه داد: در حال حاضر ۱۲ کلاس فعال زبان تشکیل شده است و اکثر افراد ثبت نام کننده از دانشجویان دانشگاه هستند.
آل ابراهیم افزود: برای رعایت حال دانشجویان، کلاس ها دو روز در هفته و از ساعت ۱۸ تا ۱۹:۳۰ برگزار می شود.