اصلاحیه اسناد مناقصه عمومی یک مرحله ای تامین نیروی انسانی مراکز و پایگاههای جامع سلامت شهر و حاشیه شهر معاونت بهداشتی
" آگهی مناقصه عمومی یک مرحله ای "
دانشکده علوم پزشکی و خدماتی بهداشتی و درمانی ایرانشهر در نظر دارد تامین نیروی انسانی مراکز و پایگاههای جامع سلامت(شهر و حاشیه شهر)معاونت بهداشتی(مرکز بهداشت ایرانشهر-شبکه بهداشت چابهار و کنارک)را از طریق مناقصه عمومی یک مرحله ای به بخش خصوصی(شرکتها واجد الشرایط)طبق اسناد مناقصه واگذار نماید.
متقاضیان واجد الشرایط جهت دریافت اسناد مناقصه می توانند از طریق سایت ملی مناقصات به آدرس IETS.MPORG.IR یا سایت دانشکده یا مراجعه حضوری به آدرس سیستان و بلوچستان-شهرستان ایرانشهر-بلوار امام خمینی- نبش امام خمینی ۴۶ ستاد مرکزی دانشکده-دفتر امور حقوقی مراجعه و اسناد را دریافت نمایند.
موضوع، مناقصه:تامین نیروی انسانی مراکز و پایگاه های جامع سلامت(شهر و حاشیه شهر) معاونت بهداشتی(مرکز بهداشت ایرانشهر-شبکه بهداشت چابهار و کنارک)
نوع و شماره مناقصه: عمومی، یک مرحله ای بشرح ذیل
ردیف |
موضوع مناقصه |
شماره مناقصه |
مبلغ سپرده شرکت در مناقصه
|
تامین نیروی انسانی مراکز و پایگاه های جامع سلامت(شهر و حاشیه شهر) معاونت بهداشتی(مرکز بهداشت ایرانشهر-شبکه بهداشت چابهار و کنارک) |
۹۷-۰۸-۱۵ |
۲/۳۸۹/۵۵۵/۰۶۶ ریال |
- فروش اسناد مناقصه : از تاریخ ۹۷/۰۸/۰۱ لغایت ۹۷/۰۸/۰۶
- مهلت دریافت پیشنهادات : از تاریخ ۹۷/۰۸/۰۸ لغایت حداکثر تا ساعت ۱۵:۰۰ مورخ ۹۷/۰۸/۲۳
- جلسه بازگشایی پاکات مناقصه : راس ساعت ۱۰:۰۰ صبح مورخ ۹۷/۰۸/۲۶
" بدیهی است به پیشنهادات واصله بعد از مهلت مقرر ترتیب اثر داده نخواهد شد"
- تاریخ و محل جلسه ویزیت ( جلسه توجیحی و پرسش و پاسخ ) : دوشنبه ساعت ۱۰:۰۰ صبح مورخ ۹۷/۰۸/۱۲ دفتر حقوقی دانشکده
سپرده شرکت در مناقصه میبایست به صورت واریز نقدی به حساب سپرده ۶۶۳۵۲۸۰۰ نزد بانک رفاه کارگران شعبه خاتم الانبیاء (ص) ایرانشهر یا ضمانت نامه بانکی مورد قبول کارفرما ( ذی نفع دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ایرانشهر ) در پاکت الف ارائه گردد.
- قیمت اسناد ، نحوه واریز وجه و محل دریافت اسناد مناقصه : (جهت خرید اسناد مناقصه مبلغ ۴۰۰/۰۰۰ریال به حساب شماره ۲۱۳۸۵۳۲۶۳۶۰۰۱ نزد بانک رفاه شعبه مرکزی ایرانشهر درآمد درمانی اختصاصی به نام دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر واریز نموده و پس از ارائه اصل رسید بانکی به دفتر امور حقوقی ،اسناد مناقصه را دریافت نمایند یا از طریق پایگاه ملی اطلاع رسانی مناقصات کشور به آدرس IETS.MPORG.IR یا از سایت دانشکده علوم پزشکی ایرانشهرمراجعه و نسبت به دریافت اسناد اقدام نموده و سپس اصل رسید واریز خرید اسناد مناقصه را در پاکت (الف) که لاک و مهر موم شده ،ضمیمه نمایند. متذکر می گردد هزینه خرید اسناد به هیچ وجه قابل استرداد نمی باشد.
- محل تحویل پیشنهادات : شرکت کنندگان در مناقصه میبایست پیشنهادات خود را در وقت مقرر به نشانی سیستان و بلوچستان-شهرستان ایرانشهر-بلوار امام خمینی- نبش امام خمینی ۴۶ ستاد مرکزی دانشکده - دبیرخانه محرمانه واحد حراستتحویل و رسید اخذ نمایند.
- توجه: به پیشنهادات مشروط ،مخدوش و فاقد سپرده و امضاء و پیشنهاداتی که بعد از موعد مقرر واصل گردد ترتیب اثر داده نخواهد شد.
شماره تماس جهت هماهنگی ۰۵۴۳۷۲۱۳۸۹۱دفتر امور حقوقی- سایر شرایط در اسناد مناقصه ذکر گردیده است.
جهت دریافت اصلاحیه اسناد مناقصه اینجا کلیک نمایید.
اداره حقوقی و قراردادهای دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ایرانشهر