عمومی | دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان

دیدار مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری با رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان

دیدار مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری با رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان

.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ، امروز پانزدهم آبان ماه ۹۷ بینایی مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری سمنان با دکتر دانایی رئیس دانشگاه دیدار و گفت‌وگو کرد.

بینایی مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری سمنان ضمن تبریک به دکتر دانایی جهت انتصاب وی به عنوان رئیس دانشگاه، از زحمات و خدمات دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در حوزه های مختلف بهداشتی، درمانی و آموزشی در سطح استان قدردانی کرد.

دکتر دانایی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ضمن تسلیت به مناسبت ایام شهادت پیشرو، به برخی از دستاوردهای طرح تحول سلامت در حوزه بهداشت از جمله کاهش و کنترل مرگ و میر مادران باردار و کودکان، مراقبت های فعال در حوزه پیشگیری از بیماری های غیرواگیر توسط بهورزان و مراقبین سلامت، تعمیر و تجهیز قابل توجهی از مراکز خدمات جامع سلامت و خانه های بهداشت تحت پوشش دانشگاه، ارائه خدمات جدید در حوزه سلامت دهان و دندان با تعرفه دولتی اشاره کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان بیان داشت: در حال حاضر سامانه سیب مهم ترین برنامه و اولویت اصلی وزارت بهداشت برای ارائه و ثبت بهتر خدمات و مراقبت های فعال برای مردم است و نقش سامانه سیب به عنوان یک زیرساخت مهم برای ارائه و ثبت بهتر خدمات یاد شده به صورت الکترونیکی بسیار تاثیرگذار است.

دکتر دانایی ادامه داد: تسهیل در دسترسی به آمار و اطلاعات افراد و خانوارها یکی از نقاط قوت اجرای سامانه سیب می باشد.

در ادامه این دیدار حاضرین در جلسه پیرامون سلامت اجتماعی، ارائه خدمات بهداشتی درمانی به مناطق کم برخودار و سامانه سیب به بحث و تبادل نظر پرداختند.

لازم به ذکر است: دکتر جندقی معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در این نشست حضور داشت.