عمومی | دانشگاه علوم پزشکی تهران

با حضور معاون توسعه دانشگاه جلسه ارزیابی اولیه برای گرفتن جایزه تعالی منابع انسانی برگزار شد

در این جلسه که با حضور مدیران ارشد دانشگاه ۱۴ آبان ماه ۹۷ در سالن شورای معاونت توسعه تشکیل شد؛ دکتر محمود بیگلر معاون توسعه مدیریت و برنامه ریزی منابع دانشگاه با اشاره به اینکه برای نخستین بار است که دانشگاه علوم پزشکی تهران برای اخذ جایزه تعالی منابع انسانی شرکت می کند؛ اظهار داشت: حضور در این جشنواره دانشگاه را با استانداردهای ملی و بین المللی نزدیک تر خواهد کرد به گونه ای که این امر عامل ارتقای فرآیندها در سازمان می شود.
وی ارتقای رضایت مندی نیروی انسانی را ضروری خواند و افزود: سعی داریم همگام با دستورالعمل ها و آئین نامه های موجود در راستای تقویت نیروی انسانی گام های استواری برداریم چرا که این امر می تواند در پیشبرد اهداف دانشگاه نقش بسزایی داشته باشد.
دکتر بیگلر یادآور شد: اگر نگاه تحول گرا در سازمان وجود داشته باشد مطمئناً می توانیم در سطح ملی و بین المللی به عنوان الگوی خوبی مطرح باشیم.
معاون توسعه مدیریت و برنامه ریزی منابع دانشگاه خاطرنشان کرد: حضور فعال دانشگاه در اخذ جایزه تعالی منابع انسانی فرصت مغتنمی است که موانع و مشکلات پیش روی را بررسی و استخراج و آن را تبدیل به یک فرصت کنیم.
در ادامه دکتر علیرضا نمازی، مدیر توسعه سازمان و سرمایه انسانی دانشگاه نیز در خصوص شبکه رهبری دانشگاه علوم پزشکی تهران، ارزش های سازمانی دانشگاه و نقش الگو بودن رهبران، روش های آگاه سازی منابع انسانی از استراتژی های سازمان و منابع انسانی، رویکرد دانشگاه در توسعه فرهنگ، نظام برنامه ریزی در دانشگاه و مباحث پیرامون این موضوع به ارائه مطالب مبسوطی پرداخت و گفت: تفاوت دانشکاه علوم پزشکی تهران با بقیه دانشگاه ها این است که ما حرفه گرا هستیم، رویکرد ما به نیروی انسانی این است که با تمام توان از آن ها در زمینه های مختلف بهینه، کارامد و به صورت گروهی بهره می گیریم.
وی عملکرد دانشگاه علوم پزشکی تهران را در سطح منطقه پیشرو عنوان کرد و افزود: در تمامی فرآیندها خود را مورد سنجش قرار می دهیم چرا که اعتقاد داریم این امر می تواند ما را به چشم انداز و اهداف سازمان نزدیک تر کند.
توضیح اینکه؛ ارزیابی اولیه و ارزیابی نهایی تعالی منابع انسانی توسط ارزیابان انجمن مدیریت منابع انسانی ایران صورت می گیرد در ضمن در این جلسه دکتر علیرضا پارساپور مدیر دفتر ریاست و روابط عمومی دانشگاه ، دکتر محمد کارگر شورکی مشاورتیم تعالی منابع انسانی، دکتر همتی مدیر اجرایی مرکز تحقیق و توسعه سیاست های دانشگاه، دکتر حسین درگاهی معاون آموزشی مرکز آموزش ضمن خدمت کارکنان نظام سلامت، دکتر مخترع مدیر بیمارستان رازی، دکتر رحمانی مدیر بیمارستان شریعتی ، دکتر حسن پور مدیر امور عمومی معاونت تحقیقات و فناوری، دکتر سعیدپور مشاور معاون درمان دانشگاه حضور داشتند و در خصوص مطالب مطرح شده بحث و تبادل نظر کردند.
خبرنگار: الهام علی