عمومی | دانشگاه علوم پزشکی تهران

برگزاری اولین جلسه حامیان دانشگاه علوم پزشکی تهران در معاونت اجتماعی فرهنگی

به گزارش روابط عمومی معاونت اجتماعی فرهنگی، جلسه بنیاد حامیان دانشگاه چهارشنبه ۹ آبان در دفتر معاونت اجتماعی فرهنگی با حضور دکتر رستمیان معاون اجتماعی فرهنگی، دکتر رفیعی نژاد عضو هیئت علمی دانشکده بهداشت،  دکتر برکتی مدیر مولفه های موثر برسلامت و تعدادی از کارشناسان معاونت اجتماعی فرهنگی برگزار شد.
دکتر رفیعی نژاد گفت: مدیریت دانشگاه علوم پزشکی تهران قصد دارد همانند همه دانشگاههای بزرگ و پیشرو دنیا به منظور حمایت از اهداف و ماموریت های ملی، منطقه ای و بین المللی خود باهدف شکل دهی مفهوم دانشگاه‌های کارآفرین و دانشگاه‌های نسل سوم و چهارم که رسالت شکل‌دهی به جامعه و نیز ثروت آفرینی از داشته‌های علمی و فنی را بر دوش می‌کشند اقدام به تاسیس بنیاد حامیان دانشگاه کند.
وی افزود:  بنیاد حامیان دانشگاه، بنیادی است غیرانتفاعی برای حمایت از آرمان های والای دانشگاه علوم پزشکی تهران به منظور ساماندهی، تقویت و گسترش مناسبات علمی و استفاده و بهره مندی از ظرفیت های آموزشی پژوهشی و اقتصادی دانشگاه.
دکتر رفیعی نژاد ادامه داد: دانشگاه علوم پزشکی تهران به عنوان مرکز جذب بهترین استعدادهای جوان کشور به ویژه در حوزه علوم پزشکی و دارنده تقریبا تمام مدال های المپیاد جهانی و رتبه های زیر صد آزمون های سراسری و رتبه های نخست تخصصی و فوق تخصصی حوزه علوم پزشکی می باشد. لذا ماموریت بنیاد حامیان دانشگاه کمک به توسعه ظرفیت های آموزشی  پژوهشی ، اقتصادی، فرهنگی دانشگاه است.
در پایان مقرر شد همه اعضا نظرات خود را در رابطه با بنیاد حامیان دانشگاه به جمع بندی رسانده تا در هیئت رئیسه مطرح و بررسی شود.
خبرنگار:مرضیه امیری
عکاس: حسین میری