عمومی | دانشگاه علوم پزشکی جهرم

محیطی شاد و مفرح در فستیوال ورزش های همگانی کارکنان دانشگاه - ۱۳۹۷/۰۸/۱۲

فستیوال ورزش های همگانی با ایجاد محیطی شاد و سرگرم کننده برای کارکنان دانشگاه به همراه خانواده، ۲۳ آبان ماه در دانشگاه برگزار می شود.
دکتر مهدی مصلی نژاد معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه گفت: ایجاد نشاط در محیط کار، ایجاد انگیزه برای تداوم ورزش در بین کارکنان و خانواده هایشان، آشنایی با غذای سالم، آشنایی کارکنان با امکانات سالن ورزش و استخر دانشگاه و افزایش حس همکاری در بین معاونت های دانشگاه از اهداف برگزاری این فستیوال ورزش های همگانی در دانشگاه است.
به گفته وی انجام مسابقات ورزشی در این فستیوال به گونه ای است که حس صمیمیت و ارتباط نزدیک در بین افراد خانواده را افزایش و اتحاد و روحیه جمعی آنان را تقویت می کند.
وی گفت: مسابقات تیمی و آزاد کارکنان آقا در رشته های شنا، فوتسال، والیبال، تنیس روی میز برگزار می شود و کارکنان خانم در رشته هاس ورزشی شنا، والیبال، بدمینتون و تنیس روی میز به رقابت همدیگر می روند.
گفتنی است نقاشی، مارپله، حمل توپ با قاشق، هشت خانه، طناب زنی، هلاهوپ، فوتبال دستی از بازی های سرگرم کننده ویژه فرزندان کارکنان در این فستیوال ورزشی است.
همچنین در این فستیوال مسابقات دوچرخه سواری، ورزش های تعادلی، دو امداد، توپ و آرد، هولاهوپ، هفت گل، طناب زنی، فوتبال دستی، هد و سبد، حمل توپ با راکت و مسابقه آشپزی و شیرینی پزی ویژه پدر، مادر و همسر کارکنان دانشگاه برگزار می شود.
علاقمندان می توانند برای ثبت نام از تاریخ ۱۲ تا ۱۹ آبان ماه به نمایندگان ورزش محل خدمت مراجعه نمایند.