عمومی | دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان

دیدار دکتر پورمحمدی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان دامغان با فرماندهی انتظامی این شهرستان

دیدار دکتر پورمحمدی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان دامغان با فرماندهی انتظامی این شهرستان

.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ، به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی دکتر پورمحمدی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان دامغان با سرهنگ علوی فرماندهی انتظامی شهرستان دامغان در دفتر این فرماندهی دیدار کرد.

در این دیدار که مهندس محمدی معاون و مهرابی مسئول روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان دامغان و همچنین سرهنگ مهرابی جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان، سرگرد نادعلی رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی و سروان بیات رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی نیز حضور داشتند، دکتر پورمحمدی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان دامغان با تبریک انتصاب سرهنگ علوی فرمانده جدید انتظامی شهرستان و همچنین تبریک هفته نیروی انتظامی بر همه سبز قامتان عرصه اقتدار و امنیت کشور، گفت: زحمات و تلاش های همه پرسنل سختکوش نیروی انتظامی بر هیچ کس پوشیده نیست و امیدواریم بتوانیم قدردان زحمات این بزرگواران باشیم.

در ادامه سرهنگ علوی فرمانده انتظامی شهرستان دامغان با تشکر از حسن توجه و حضور وی، بیان داشت: هماهنگی و همکاری شبکه بهداشت و درمان شهرستان دامغان با این فرماندهی بسیار پررنگ بوده و امیدواریم درآینده نیز ادامه داشته باشد.

وی افزود: اهمیت حوزه بهداشت و درمان به عنوان متولی سلامت کشور بسیار با اهمیت بوده و نقش بسزایی در پیشرفت و آبادانی کشور خواهد داشت.

سرگرد نادعلی رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی با اشاره به همکاری واحد بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان شهرستان دامغان گفت: هماهنگی، همکاری و تلاش های واحد بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان شهرستان دامغان در اجرای گشت های مشترک بسیار مشهود بوده و در اجرای صحیح قوانین و مقررات و سلامت جامعه بسیار تاثیرگذار خواهد بود.