عمومی | دانشگاه آزاد اسلامی واحد فلاورجان

جلسه توجیه دانشجویان جدید الورود سال تحصیلی۹۸-۹۷

New Page ۲

رییس نهاد نمایندگی مقا معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان :

دانشگاه آزاد اسلامی جایگاهی بسیار ویژه دارد و حرکت صعودی آن باید به سمت تبدیل علم به ثروت سوق یابد

حجه الاسلام عباس علی حیدری ریاست نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان در جلسه ای که به منظور تبیین و توجیه دانشجویان جدید الورود روز پنج شنبه مورخ ۹۷/۷/۱۲ در دانشگاه آزاد اسلامی فلاورجان تشکیل گردیده بود ضمن تبریک به دانشجویان جدید و خانواده های ایشان ابراز داشتند حرکت صعودی دانشگاه آزاد اسلامی باید به سمت تبدیل علم به ثروت سوق یابد و طبعاً حرکت دانشگاه در دهه چهارم انقلاب اسلامی همینگونه است .

ایشان خطاب به دانشجویان جدید فرمودند:شما در این برهه از زندگی وارد فصلی جدید و دوره نوین شده اید که هرگز تکرار نخواهد شد و این زمان زمان دانش اندوزی است لذا باید اهتمام کنید تا در این فضای علمی فرهنگی که برای شما فراهم شده نهایت بهره را ببرید.

حجه الاسلام حیدری افزودند بحرانها و مشکلاتی که دشمنان برای ما به وجود آورده اند که به تعبیر مقام معظم رهبری ما الان در یک جنگ اقتصادی و رسانه ای هستیم ،در این شرایط ، جهاد جوانان بانشاط و آتیه ساز مملکت این است که در عرصه ی علم و عمل همت گماشته و نهال روحیه ی خدمت گزاری به مملکت را در خویش تقویت نمایند چرا که همه ی ما مدیون این انقلاب اسلامی هستیم.

ایشان در پایان سخنان خود ضمن تشکر از مجموعه ی مدیریتی واحد فلاورجان ابراز داشتند :باعث افتخار است که دانشگاه آزاد اسلامی واحد فلاورجان ساختار فرهنگی خود را حفظ نموده و امنیت کم نظیری را برای دانشجویان و خانواده های ایشان فراهم کرده که امیدواریم دانشجویان عزیز این فرصت را غنیمت شمرده و با خیالی آسوده در عرصه ی جهاد علمی تلاش نمایند.

پس از ایشان دکتر شهلا روزبهانی رییس دانشگاه آزاد فلاورجان ضمن عرض خیر مقدم به دانشجویان ابراز داشتند :دانشگاه مکانی است که جوانان امروز میتوانند آینده خود را در آن ترسیم نمایند و امروز نگرانی هر خانواده ای آینده فرزند و مسیری است که برای تعالی خود انتخاب کرده و طبعاً موفقیت هر انسانی به میزان تلاش وی در جهت طی نمودن آن مسیر بستگی دارد.

شهلا روزبهانی ابراز داشتند دانشگاه به عنوان یک مرکز تولید علم دغدغه جوانان را دارد و همچون خانواده ایشان در عرصه های تصمیم گیری ، خود را در جایگاه والدین قرار داده و سعی می نماید انتظارات جامعه از یک دانشگاه را برآورده نماید.

ایشان در ادامه ضمن معرفی اجمالی برخی از وظایف و مسئولیتهای حوزه های اداری،علمی،فرهنگی واحد ، آن دانشگاه را یک مرکز علمی با بیش از سی سال سابقه ی تاسیس معرفی نمودند که با همت مدیران اسبق و فعلی به عنوان قطب علوم زیستی با رتبه ی بسیار بزرگ و نزدیک ترین واحد دانشگاهی به مرکز استان قرار دارد که با دارا بودن ۴۲ رشته ی تحصیلی از مقطع کاردانی تا دکتری به عنوان تنها واحد تک جنسیتی خاص دختران با تمرکز بر رشته های علوم پزشکی و علوم زیستی با اساتید با سابقه و توانمنددر استان به ارایه خدمات آموزشی به مخاطبین خود مشغول می باشد .

شهلا روزبهانی ضمن  برشمردن عوامل اختصاصی شدن واحد فلاورجان به واحد دختران از جمله آن عوامل را غلبه جمعیت دانشجویی دختران بر پسران در رشته های تحصیلی آن واحد و توجه دانشگاه به ایجاد یک محیط فرهنگی امن و توام با آرامش خیال برای دانشجویان و خانواده هایشان عنوان نمودند.

در پایان این مراسم معاونین اداری مالی ، علمی و دانشجویی فرهنگی واحد ضمن تبیین و تشریح وظایف حوزه تحت امر خود جهت آشنایی دانشجویان جدید ، به اهم مسایلی که یک دانشجو در بدو ورود به دانستن آنها نیاز پیدا می کند پرداختند.