عمومی | مؤسسه آموزش عالی فنی و مهندسی اترک قوچان

به اطلاع دانشجویان گرامی شاغل به تحصیل می رساند ثبت نام وام دانشجویی از تاریخ ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ لغایت ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ از طریق پرتال دانشجویی صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری آغاز می گردد.  دانشجویان متقاضی وام دانشجویی، میتوانند نسبت به ثبت درخواست نوع وام در  قسمت پرتال دانشجویی صندوق رفاه دانشجویان ...

به اطلاع دانشجویان گرامی شاغل به تحصیل می رساند ثبت نام وام دانشجویی از تاریخ ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ لغایت ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ از طریق پرتال دانشجویی صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری آغاز می گردد.  دانشجویان متقاضی وام دانشجویی، میتوانند نسبت به ثبت درخواست نوع وام در  قسمت پرتال دانشجویی صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری به شرح زیر اقدام نمایند :

۱ -  اگر برای اولین بار متقاضی وام هستید گزینه "تشکیل پرونده" را با ورود به سایت پرتال دانشجویی به آدرس www.swf.ir تکمیل و سپس وارد مرحله بعدی شوید و اطلاعات را تکمیل نمایید. چنانچه در مقطع تحصیلی قبلی وام گرفته اید باید گزینه ایجاد مقطع جدید را انتخاب نموده و فرم مربوطه را کامل کنید. با توجه به اینکه از نیم سال جدید دریافت وام و انجام امور مربوط به ضامن دانشجو به بانک قرض الحسنه مهر ایران واگذار شده است، بعد از درخواست وام در سایت صندوق و تحویل فرم درخواست وام به امور وام دانشجویی دانشگاه باید به تزدیک ترین شعبه بانک ثرض الحسنه مهر ایران محل سکونت خود مراجعه نمایید.

۲ - و اگر قبلا وام گیرنده بودید، گزینه " ورود به پورتال فاز ۲ را انتخاب نمایید. و با کد کاربری و کلمه عبور که هردو کد ملی با خط تیره می باشد وارد شده و نوع وام خود را انتخاب و تایید نهایی را ثبت نمایند.

توجه ۱ : پرداخت هرگونه وام دانشجویی منوط به ثبت نام اولیه دانشجو در پورتال دانشجویی صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم تحقیقات و فناوری می باشد. برای تسریع در انجام امور ، پس از ثبت نام وام دانشجویی خود، مدارک و اسناد مورد نیاز را در اسرع وقت،  برای تایید نهایی وام مربوطه به امور وام دانشجویی (واحد ۲) تحویل نمایید.

۱ - شیوه نامه اجرایی نحوه پرداخت و بازپرداخت وام شهریه دانشجویان از طریق بانک قرض الحسنه مهر ایران

۲ - نحوه پرداخت از طریق پرتال دانشجویی صندوق رفاه دانشجویان