عمومی | دانشگاه علوم پزشکی همدان

عملکرد تیم معاونت بهداشتی همدان در برگزاری مراسم اربعین فوق العاده بود


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام عملکرد تیم معاونت بهداشتی همدان را در برگزاری مراسم اربعین فوق العاده دانست.

به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشتی دانشگاه، دکتر راضی ناصری فر  از عملکرد تیم اعزامی معاونت بهداشتی همدان برای برگزاری مراسم اربعین حسینی بسیار ابراز رضایت کرد.

دکتر ناصری فر در این خصوص گفت: امسال هم مانند سنوات سابق در خدمت تیم معاونت بهداشتی همدان بودیم و این تیم در سالهای گذشته آنقدر پرتلاش و عالی بود که ما مجاب شدیم فقط از تیم همدان در برگزاری هر چه باشکوه تر اربعین حسینی کمک بگیریم.

وی از تلاش شبانه‌روزی کارکنان معاونت بهداشتی همدان تشکر کرد و افزود: هماهنگی که توسط دکتر یگانه، مهندس حولکی و مهندس ظهیری برای نظارت بر اماکن بهداشتی و مراقبت از بیماری‌ها در مهران صورت پذیرفت کار بزرگ و ستودنی بود.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام تصریح کرد: امسال موارد مشکوک از بعضی بیماری‌ها را در بین زائرین داشتیم اما مورد قطعی از بیماری‌هایی که بهداشت عمومی منطقه را تهدید نماید، مشاهده نشد و این موضوع مرهون زحمات نیروهای مستقر در منطقه خصوصا نیروهای بهداشتی حوزه استان همدان است.

ناصری‌فر افزود: با توجه به تجربه و تعهد کاری که در بین همکاران همدانی مشاهده می‌شود در سال‌های آینده هم از همکاران همدانی استفاده خواهیم کرد. وی درپایان از همکاری رییس دانشگاه و معاون بهداشتی همدان برای این همکاری‌ها قدردانی کرد.