عمومی | دانشگاه علوم پزشکی تهران

بازدید کارشناسان معاونت‌های درمان و بهداشت دانشگاه از نحوه اجرای اقدامات دوستدار کودک در بیمارستان شریعتی

گالری عکس
به گزارش روابط عمومی بیمارستان شریعتی، کارشناسان معاونت‌های درمان و بهداشت دانشگاه دوشنبه هفتم آبان ۹۷ از بیمارستان شریعتی بازدید کردند. کارشناس برنامه ترویج تغذیه با شیر مادر معاونت درمان و بهداشت دانشگاه، کارشناس بهداشت و کارشناس برنامه شیر مادر بیمارستانی به همراه مهین سعیدی مدیر پرستاری بیمارستان شریعتی به‌منظور ارزیابی اجرای استانداردهای مربوط به ۱۰ اقدام دوستدار کودک از بخش‌های مختلف این بیمارستان بازدید کردند.
احمدی کارشناس ترویج تغذیه با شیر مادر معاونت درمان دانشگاه، افزایش آگاهی مادران باردار حین مراجعه به درمانگاه پری ناتال درزمینهٔ فواید شیر مادر و تماس پوست باپوست مادر و نوزاد خصوصاً در ساعت اول تولد را یکی از مهم‌ترین اقدامات دانست و افزود: حضور پدر یا یکی از بستگان نزدیک مادر در این برنامه‌های آموزشی می‌تواند به‌عنوان حامی مادر در منزل پس از زایمان در موفقیت شیردهی مادر بسیار موثر باشد.
در این بازدید کارشناسان با حضور در بخش‌های زنان و زایمان، نازایی، اورژانس زنان، اتاق زایمان، درمانگاه زنان، بخش نوزادان و بخش NICU بیمارستان شریعتی ضمن مصاحبه با مادران میزان رعایت استانداردهای دوستدار کودک و اجرای ۱۰ اقدام را در این بیمارستان ارزیابی کردند.
خبر: فرانک معصومی فرد
عکس: رضا سلطان