عمومی | مرجع دانش جوشکاری

خلاصه ای از سومین گردهمایی ملی شب NDT ایران

سومین گردهمایی ملی شب NDT ایران توسط انجمن بازرسی غیرمخرب ایران (IRNDT) و با همکاری انجمن صنفی شرکت های بازرسی فنی و آزمایش های غیرمخرب ایران (IRSNT) از ساعت 15 الی 21 روز چهارشنبه، مورخ 25 بهمن ماه در سالن شهید چمران دانشگاه تربیت مدرس تهران برگزار شد.

این همایش با حضور اعضای حقیقی و نمایندگان اعضای حقوقی انجمن های فوق الذکر، اساتید دانشگاه ها، متخصصین صنایع، کارشناسان بازرسی فنی و آزمون های غیرمخرب، نمایندگان برخی از  سازمان ها و شرکت های دولتی و غیردولتی برگزار شد.

سومین همایش ملی شب NDT، با پخش سرود ملی ایران، تلاوت آیاتی از قرآن کریم و سخنرانی خیرمقدم جناب آقای دکتر هنرور، ریاست محترم انجمن بازرسی غیرمخرب ایران (IRNDT) کار خود را آغاز نمود. مدیرعامل محترم نمایندگی شرکت CGM ایتالیا در ایران، به عنوان دومین سخنران این همایش، به معرفی این شرکت، تاریخچه، محصولات و برنامه فعالیت های آن در ایران پرداخت و در ادامه میزگرد چالش های پیش روی جامعه NDT با حضور و سخنرانی آقایان مهندسین جواهری پور، روزی طلب، برهمندپور و مستغنی برگزار شد.

پس از استراحتی کوتاه، پذیرایی و بازدید از نمایشگاه جانبی همایش، سمینار علمی - تخصصی "بازرسی جوش در مناطق زلزله خیز مطابق مقررات ملی ساختمان ایران" توسط جناب آقای دکتر مالک و به دنبال آن "سمینار اخلاق حرفه ای در مهندسی" توسط جناب آقای دکتر جهان بخش برگزار گردید و با تقدیر از حامیان مالی همایش و اجرای موسیقی زنده دنبال شد.

دیگر برنامه های همایش رونمایی از گواهینامه IRCCP و الزامات مربوطه توسط جناب آقای مهندس یوسفی نیا بود که با برگزاری جلسه پرسش و پاسخ دنبال شد. همچنین مجمع عمومی انجمن بازرسی غیرمخرب ایران (IRNDT)، ارائه گزارش عملکرد توسط هیئت مدیره، تصویب ترازنامه مالی و جلسه پرسش و پاسخ مربوطه آخرین برنامه بود که با برگزاری آن سومین همایش ملی شب NDT ایران به پایان رسید.

لازم به ذکر است که محتوای ارائه شده توسط مدیر اجرایی پایگاه ولدیکا در سومین شب NDT ایران با عنوان " چالش های پیش روی آموزش آنلاین آزمون های غیرمخرب (NDT) " را می توانید از بخش (فایل های پیوست) در ذیل خبر حاضر دریافت فرمایید. همچنین گزارش کامل و تصویری این گردهمآیی به زودی از طریق پایگاه انجمن بازرسی غیرمخرب ایران (IRNDT) منتشر خواهد شد. در صورت تمایل می توانید با استفاده از پیوند ذیل به این پایگاه منتقل شوید.

[پیوست خبر...]