عمومی | ستاد توسعه فرهنگ، علم و اقتصاد دانش بینان، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

مهلت ارسال آثار به «ایران ساخت» تمدید شد


مهلت ارسال آثار به «ایران ساخت» تمدید شد


آخرین مهلت ارسال آثار به دومین جشنواره ملی، فرهنگی و هنری «ایران ساخت» با استقبال مخاطبان از بخش‌های مختلف تا پایان آبان ماه سال جاری تمدید شد.

به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به نقل از ستاد خبری دومین جشنواره ملی، فرهنگی و هنری «ایران ساخت»، بر اساس اعلام دبیرخانه جشنواره ملی، فرهنگی و هنری «ایران ساخت» مهلت ارسال آثار به این جشنواره تا پایان آبان ماه سال جاری تمدید شد. به دلیل استقبال مخاطبان از بخش های مختلف جشنواره بنابراین علاقمندان برای شرکت در این رویداد تا ۳۰ آبان ماه ۱۳۹۷ مهلت دارند تا آثار خود را در بخش های ایده بازار، رسانه های دیداری و شنیداری، ادبیات، رسانه های دیجیتال، هنرهای تجسمی و کاریکاتور، دانش آموزی به دبیرخانه ارسال کنند.
بر اساس این گزارش، "ایران ساخت" عنوان رویدادی است که توسط ستاد فرهنگسازی اقتصاد دانش بنیان معاونت علمی برگزار می شود. دور نخست این جشنواره ملی، فرهنگی و هنری سال ۹۵ با شعار «فناوری ایرانی= کسب و کار ایرانی» با هدف جریان سازی در حمایت از تولید ساخت داخل و دانش بنیان برگزار شد.


بنابراین با توجه به استقبال از دور نخست جشنواره دی ماه امسال دور دوم آن با اضافه شدن بخش دانش آموزی برگزار می شود. «جریان سازی و تولید محتوا برای فضای مجازی مرتبط با چرخه تجاری سازی، کارآفرینی و اقتصاد دانش بنیان»، «حمایت از خدمات و تولیدات دانش بنیان ساخت ایران»، «ساماندهی واردات بی‌رویه و ارج نهادن به کالاها و محصولات ایرانی با کیفیت» و همچنین «کمک به برجسته سازی (نشان تجاری) کالاهای مرغوب ایرانی» اهدافی است که در این دوره دنبال می شود. «ایران ساخت» تلاش می کند تا تحول لازم برای تحقق اقتصاد دانش بنیان را در فرهنگ عمومی ایجاد کند. بنابراین این رویداد با کمک ابزارهای فرهنگی، هنری و هنرمندان در مسیر تحقق فرهنگ سازی و ترویج اقتصاد دانش بنیان و کمک به بازار سازی محصولات داخلی گام بر می دارد.


ادبیات، هنرهای تجسمی، رسانه های دیداری و شنیداری، رسانه‌های دیجیتال و ایده بازار و بخش دانش آموزی بخش های این دوره است که به دبیر کلی پرویز کرمی و با شعار «فناوری ایرانی، کسب و کار ایرانی» در دی‌ماه سال جاری برپا می‌شود.
علاقمندان برای دریافت فراخوان جشنواره می توانند به www.iransakht.ir مراجعه کنند. همچنین برای دریافت لینک اپلیکیشن اینجا کلیک کنید. https://goo.gl/anqq1d