عمومی | دانشگاه سمنان

با هدف بازاریابی و فروش محصولات دانش بنیان / برگزاری کارگاه آموزشی آشنایی با تکنیک های غرفه داری و فروش در دانشگاه سمنان

کارگاه آموزشی آشنایی با تکنیک های غرفه داری و فروش در نمایشگاه های تجاری و تخصصی با هدف بازاریابی و فروش محصولات دانش بنیان در پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه سمنان ؛ مدیر مرکز رشد پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان با اعلام این خبر گفت : تدریس این کارگاه آموزشی را که با حضور واحدهای فناور مرکز رشد برگزار شد مهندس حامد جهانشاهی بر عهده داشت .
دکتر امین نیکوبین با بیان اینکه حضور توانمند واحدهای فناور در نمایشگاه های تخصصی و بین المللی از برنامه های این مرکز محسوب می شود افزود : این کارگاه آموزشی، زمینه آشنایی بیشتر مدیران و پرسنل واحدهای فناور با مبانی و تکنیک های غرفه داری و حضور در نمایشگاه های تجاری و اصول و فنون مذاکرات تجاری با مشتریان و بازدید کنندگان  را فراهم کرد .
دکتر نیکوبین  توسعه بازارهای فروش را از رسالت های مرکز رشد دانشگاه سمنان بیان کرد و اظهار داشت : یکی از مهترین تکنیک های توسعه این بازار و فروش کالای ایرانی، حضور در نمایشگاه های تخصصی- تجاری است  که می تواند نقش موثری را در تجاری سازی ایده های نوآورانه فارغ التحصیلان دانشگاه سمنان ایفا نماید.
وی خاطر نشان کرد : برای رسیدن به این هدف ، مرکز رشد سعی دارد با برگزاری کارگاه های آموزشی متعدد، به افزایش کیفیت حضور در نمایشگاه های تجاری به منظور بازاریابی و فروش محصولات دانش بنیان اقدام نماید.

نام : ایمیل : *نظرات : متن تصویر: نام : ایمیل : *نظرات : متن تصویر: خطا! متن تصویر را اشتباه وارد کرده اید.