عمومی | انجمن علوم و فناوری های شناختی ایران

سخنرانی دو روزه در حوزه نورومارکتینگ



کاربرد سنجش‌های ضمنی با هدف مطالعه رفتار مصرف‌کننده"، عنوان سخنرانی دو روزه‌ایی می‌باشد که از سوی آکادمی تعقیب حرکات چشم توبی‌ (tobii‌)، قرار است در تاریخ 8 و 9 ژوئن سال جاری (18 و 19 خرداد 94) در شهر استکهلم سوئد برگزار شود. سخنرانانی که در این دوره شرکت می‌کنند، از متخصصین حوزه‌های مطالعاتی تعقیب حرکات چشم و رفتار مصرف‌کنندگان می‌باشند که از دانشگا‌ه‌های هلند و سوئد انتخاب شده‌اند.

حور‌های اصلی که در این سخنرانی مطرح می‌شوند، عبارتند از:

- دستگاه تعقیب‌حرکات چشم چیست و چگونه استفاده می‌شود
- روش مورد استفاده برای مطالعه رفتار مصرف‌کننده و استفاده از دستگاه تعقیب‌حرکات چشم
- چه زمانی استفاده از دستگاه تعقیب‌حرکات چشم مفید است
- بررسی تبلیغات" با روش تعقیب‌حرکات چشم"
- بررسی خریداران
- انتخاب ابزار صحیح- ساخت سوالات مناسب و روش مطالعه صحیح
- سنجش‌های نورومارکتینگ
- فروش دستگاه تعقیب‌حرکات چشم

-چه افرادی می‌توانند در این سخنرانی شرکت نمایند:

تمامی محققین با زمینه شغلی و یا علمی مرتبط


-زمان‌بندی روز‌های سخنرانی و هزینه ثبت‌نام:

روز‌ 8 ژوئن از ساعت 9 صبح تا 19:30 بعد‌از ظهر
روز 9 ژوئن از ساعت 9 صبح تا 16:00 بعدازظهر

ظرفیت این کارگاه برای 30 نفر تعیین شده است و هزینه آن برای هر نفر 325 یورو می‌باشد. این هزینه شامل هزینه ثبت‌نام، فایل‌های مربوط به سخنرانی و نهار و میان‌وعده می‌باشد

علاقمندان می‌توانند برای ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر، به وب‌سایت زیر مراجعه نمایند:

http://www.tobii.com/en/eye-tracking-research/global/about-tobii-pro/event-calendar/tobii-events/tobii-eye-tracking-academy-course-eye-tracking-masterclass-for-behavioral-research/
منبع خبر: www.cogc.ir