عمومی | دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی فسا

نشست مشترک تامین اجتماعی استان فارس و دانشگاه علوم پزشکی فسا؛ تاکید بر افزایش همکاری ها برای ارایه خدمات بهتر و افزایش رضایت مندی مردم

به گزارش وب دا ؛ رییس دانشگاه علوم پزشکی فسا در نشست مشترک با مدیر درمان تامین اجتماعی استان فارس ضمن قدردانی از همکاری مناسب بیمه تامین اجتماعی در سطوح استانی و کشوری با مجموعه دانشگاه علوم پزشکی فسا، گفت: با توجه به مشکلات موجود در کشور، از سازمان بیمه تامین اجتماعی انتظار داریم پرداخت ۴۰ درصد باقیمانده از مطالبات ماهیانه دانشگاه در سال۹۷ با سرعت بیشتری انجام گردد تا چالش های مالی کمتر شده و مراکز درمانی بتوانند با دغدغه کمتر و توان بیشتر خدمات ارایه نمایند.

دکتر علی اصغر خالقی با اشاره به اینکه با مدیریت مناسب، خدمات ارایه شده در بیمارستان ها و مراکز درمانی شهرستان فسا هدفمند گردیده است، افزود: در خدمات ارایه شده تغییری ایجاد نگردیده است و تنها خدمات را مدیریت کرده ایم و با افزایش کیفیت بدنبال رضایت مندی بیشتر مردم هستیم.

وضعیت مناسب و قابل قبول دانشگاه علوم پزشکی فسا در شاخص های بیمارستانی

مدیر درمان تامین اجتماعی استان فارس گفت: دانشگاه علوم پزشکی فسا در شاخص های بیمارستانی دارای آمار مناسب و قابل قبولی است و ما در جهت افزایش همکاری ها و رفع مشکلات تلاش خواهیم نمود.

دکتراکبر امیری با اشاره به کمبود پزشک متخصص در درمانگاه تامین اجتماعی شهرستان فسا،افزود: با موافقت و همکاری دانشگاه علوم پزشکی می توانیم از ظرفیت این درمانگاه استفاده کنیم تا با افزایش خدمات رسانی بتواند به مراکز درمانی شهرستان نیز کمک نماید.

وی اظهار کرد: در صورت موافقت مجموعه دانشگاه علوم پزشکی فسا آمادگی اجرای فرایند الکترونیکی نمودن و حذف دفترچه های بیمه تامین اجتماعی را به صورت پایلوت در شهرستان داریم.

در این جلسه حاضرین به بحث و تبادل نظر و ارایه راهکار حل مشکلات پرداختند و بر تشکیل کارگروههای مشترک بیمه تامین اجتماعی و دانشگاه جهت بررسی مسایل و افزایش همکاری ها تاکید گردید.

نشست مشترک تامین اجتماعی استان فارس و دانشگاه علوم پزشکی فسا با حضور مدیر درمان تامین اجتماعی استان فارس و هیات همراه، رییس دانشگاه علوم پزشکی فسا، معاونین درمان، بهداشت و آموزشی، مدیران و کارشناسان معاونت های بهداشت و درمان دانشگاه امروز برگزار گردید.