عمومی | پژوهشگاه حوزه و دانشگاه

کتاب سیره تربیتی پیامبر«ص» و اهل بیت «ع» به چاپ یازدهم رسید

کتاب سیره تربیتی پیامبر «صلی الله علیه و آله» و اهل بیت «علیهم السلام» از آثار مشترک پژوهشگاه حوزه و دانشگاه وسازمان سمت است که با هدف آشنایی خوانندگان با سیره تربیتی پیامبر «صلی الله علیه و آله» و اهل بیت «علیهم السلام» تالیف شده است. رویکرد این کتاب بیشتر آموزشی بوده و دانشجویان و طلاب از خوانندگان دست به نقد این اثر هستند البته این کتاب برای عموم خوانندگان سودمند بوده چرا که حاوی رهمنودهای عملی در حیطه تربیت فرزند، تربیت اعتقادی، تربیت عبادی و اخلاقی است.

دکترمحمد داودی و دکترسیدعلی حسینی زاده دانشیاران گروه علوم تربیتی پژوهشکده علوم رفتاری پژوهشگاه حوزه و دانشگاه نویسندگان این کتاب پر تقاضا هستند.

این دو نویسنده در مقدمه کتاب خود می گویند: نظر به این که پیامبر «صلی الله علیه و آله» و اهل بیت آن حضرت کامل ترین سرمشق تربیتی بوده بنابراین شیوه های تربیتی پیامبر «صلی الله علیه و آله» و اهل بیت «علیهم السلام» بهترین و کامل ترین الگو برای آموزش و پرورش انسان ها در راه دستیابی به سعادت و پیشرفت هستند.

گفتنی است کتاب فوق عصاره مجموعه چهار جلدی کتاب سیره تربیتی پیامبر «صلی الله علیه و آله» و اهل بیت «علیهم السلام» است که پیش از این از سوی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه تدوین و منتشر شده بود.

علاقه مندان به مباحث تربیتی بویژه تربیت اسلامی می توانند این کتاب ۳۷۸ صفحه ای را با قیمت ۱۹۶۰۰ تومان از کتاب فروشی ها و یا از طریق سایت پژوهشگاه حوزه و دانشگاه به نشانی rihu.ac.ir سایت سازمان سمت به نشانی samt.ac.ir و سایت خانه کتاب به نشانی ketab.ir/rihu خریداری کرده و از مطالعه آن لذت ببرند.