عمومی | مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان تهران

از خدمات دکتر جواد حسن پور تقدیر و دکتر صلاحی اردکانی به عنوان رئیس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان تهران معرفی شد

از خدمات دکتر جواد حسن پور تقدیر و  دکتر صلاحی اردکانی به عنوان رئیس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان تهران معرفی شد


به گزارش روابط عمومی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان تهران، مراسم تودیع دکتر جواد حسن پور و معارفه دکتر صلاحی اردکانی  با حضور دکتر بازرگان معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی سازمان، مهندس جلیلی معاون برنامه ریزی سازمان جهاد کشاورزی استان تهران‌،مهندس عمادی مدیر کل حراست سازمان، دکتر عامری معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان تهران و مدیران و کارکنان مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان تهران چهارشنبه ۲ آبان سال جاری برگزار شد.

دکتر حسن پور ضمن ارائه گزارش کاملی از عملکرد سه ساله خود در  دوران تصدی ریاست

مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان تهران بیان داشت: زیرساخت های مرکز در حال حاضر با مشارکت بخش خصوصی آماده انجام پروژه های تحقیقاتی در تمامی زمینه ها بوده و اعتبار مورد نیاز برای برنامه ریزی تحقیقاتی نیز فراهم شده است. دکتر حسن پور ضمن آرزوی موفقیت برای دکتر صلاحی در سمت رئیس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان تهران ابراز امیدواری کرد در دوره پیش رو با بهره مندی از توان تخصصی مرکز بتوان در بیش از پیش در راستای تحقق سیاست های سازمان تحقیقات آموزش و ترویج کشاورزی گام برداشت.

دکتر صلاحی اردکانی رئیس جدید

مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان تهران با تشکر از زحمات دکتر حسن پور گفت: مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان تهران به دلیل واقع شدن در پایتخت و دسترسی به تمام دستگاه ها و ارگان‌ها باید الگو و سرمشق توسعه در کشور باشد. وی طی سخنانی بر همکاری بسیار نزدیک با سازمان جهاد استان و تلاش برای به روز بودن کشاورزی کشور تاکید کرد.

دکتر بازرگان معاون برنامه ریزی و اقتصادی سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی نیز با تشکر از دکتر حسن پور برای دکتر صلاحی رئیس

مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان تهران آرزوی موفقیت کرد و افزود: بخش کشاورزی با موانع و مشکلات متعددی دست و پنجه نرم می کند و وظیفه تحقیقات این است تا راهکارهایی بیابد که کشور به لحاظ تامین امنیت  غذایی دچار تنش نشود.

در پایان لوح تقدیر دکتر حسن پور و

حکم انتصاب دکتر صلاحی رئیس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان تهران با امضای معاون وزیر و ریاست سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی به ایشان اهدا شد.