عمومی | دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

نشست رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با کارکنان معاونت غذا و دارو/ گزارش تصویری

دکتر سعید کشمیری در حاشیه بازدید و نشست صمیمی با کارکنان معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: در چند سال اخیر شاهد تلاش‌ها و موفقیت‌های زیادی در بخش‌های نظارت بر مواد غذایی و آرایشی بهداشتی، نظارت بر دارو و مواد مخدر و آزمایشگاه‌های کنترل مواد غذایی و آرایشی بهداشتی بوده‌ایم و این نشان از تلاش‌های شبانه‌روزی همکاران ما در این حوزه بوده است.
دکتر کشمیری افزود: با توجه به اهمیت و توسعه معاونت غذا و دارو نسبت به سالیان گذشته و افزایش خدماتی که در حال حاضر به‌منظور تضمین سلامت مردم ارائه می‌شود حساسیت کار دوچندان شده است.
وی کوچک‌ترین خطا در انجام کارشناسی‌های معاونت غذا و دارو را بسیار نابخشودنی توصیف کرد و افزود: با توجه به اینکه استان بوشهر یکی از مبادی ورودی کالا و غذا به کشور است و کلیه محصولات سلامت‌محور باید از فیلتر این معاونت عبور کند، می‌توان به وظیفه حساس و مهم تضمین سلامت مردم در معاونت غذاودارو پی برد.
گفتنی است پیش‌ازاین نشست رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر به همراه قائم‌مقام خود در برنامه‌ریزی و رییس حوزه ریاست از واحدهای مختلف معاونت غذا و دارو بازدید و با حضور در جمع مدیران، کارکنان و کارشناسان این معاونت از موفقیت‌های این معاونت با اهدا لوح به معاون غذاودارو تقدیر به عمل آوردند.


انتهای پیام/ کد خبر- کد