عمومی | دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان

برگزاری جلسه معارفه دانشجویان جدیدالورد دانشکده بهداشت دامغان

برگزاری جلسه معارفه دانشجویان جدیدالورد دانشکده بهداشت دامغان

.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ، جلسه معارفه دانشجویان جدیدالورد دانشکده بهداشت دامغان با حضور معاونین، مسئول کمیته تحقیقات دانشجویی، اساتید، مشاور دانشجویان ورودی ۱۳۹۷ و کارشناسان این دانشکده در سالن اجتماعات  برگزار گردید.

دکتر ناصحی نیا رئیس دانشکده بهداشت مستقر در دامغان ضمن خوش آمدگویی به دانشجویان جدیدالورود و  آرزوی توفیقات روز افزون برای آنان گفت:  در دنیای کنونی مرزها و موقعیت های جغرافیایی در هم شکسته و دانشجویان در هر رشته تحصیلی و با قبولی در هر یک از نقاط جغرافیایی کشور  تنها با تکیه بر عزم و اراده خود میتوانند آینده ساز زندگی خویش باشند و تنها موضوع مهم در تعیین آینده شما خودتان هستید که می توانید اراده و همت کنید و فردایی روشن بسازید.

دکتر ناصحی نیا از دانشجویان خواست تا با انگیزه و امیدواری کامل به ارتقاء سطح علمی خود در دانشگاه بپردازند و دشواری های احتمالی این مسیر را با سخت کوشی و دور اندیشی به فرصت تبدیل کنند.

معاون آموزشی، دانشجویی فرهنگی، معاونت پژوهشی، کارشناسان مربوطه در دو  پانل تخصصی، ضمن معرفی واحد مربوطه خود، به پرسش های دانشجویان در حوزه های مرتبط پاسخ دادند.