عمومی | دانشگاه علوم پزشکی مشهد

بهره برداری از بیمارستان خاتم الانبیاء(ص) شهرستان باخرز

بیمارستان ۳۸ تخت خوابی خاتم الانبیاء (ص) شهرستان باخرز با حضور جمعی از مسئولان دانشگاهی و استانی امروز به بهره برداری رسید.

به گزارش وب دا، این بیمارستان در زمینی به مساحت ۱۷ هزار متر مربع و با هزینه ای بیش از ۷۰ میلیارد ریال در بخش های اورژانس، دیالیز ، رادیولوژی،زایشگاه و درمانگاه تخصصی داخلی در راستای گسترش خدمات درمانی و بهداشتی مناسب به مردم منطقه به بهره برداری رسید.

رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد در مراسم بهره برداری از این پروژه با بیان اینکه این بیمارستان پس از ۹ سال به بهره برداری رسید اظهار کرد: تا پیش از سال ۹۲ این پروژه کمتر از ۵۰ درصد پیشرفت داشت که پس از آن با حمایت وزارت بهداشت و خیران و همت مسئولان دانشگاه به بهره برداری رسید.

دکتر محمد رضا دارابی اظهار امیدواری کرد: با بهره برداری از این بیمارستان ضمن افزایش خدمات بهداشتی و درمانی، شاخص های بهداشتی همچون کاهش مرگ و میر مادران باردار، کاهش مرگ و میر کودکان نیز ارتقاء یابد.

وی تصریح کرد: تمامی نیروهای مورد نیاز این پروژه در قالب برگزاری آزمون استخدامی جذب شده اند و در حال حاضر ۵۵ نیرو در این مرکز به مردم خدمات میدهند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان باخرز در این مراسم ضمن قدردانی از حمایت های مسئولان استانی و دانشگاهی اظهار داشت: برای توسعه شاخص های سلامت به طور حتم باید تمامی سازمان ها و ادارات با یکدیگر همکاری داشته باشند.

{jcomments on}