عمومی | دانشگاه هنر اصفهان

تجمع صنفی دانشجویان دانشکده مرمت دانشگاه هنر اصفهان و حضور مسئولین در جمع آنان

عده ای از دانشجویان دانشکده حفاظت و مرمت دانشگاه هنر اصفهان، در اعتراض به برخی از مشکلات صنفی و مسائل دانشکده ای تجمع کردند.
در این تجمع، دانشجویان با حضور در ساختمان مرکزی دانشگاه، خواستار رسیدگی مسئولین دانشگاه، به مشکلات صنفی و دیگر مسائل مدیریتی دانشکده حفاظت و مرمت شدند.
رئیس دانشگاه هنر اصفهان، سرپرست معاونت دانشجویی و فرهنگی، سرپرست دانشکده حفاظت و مرمت و جمعی از مدیران و مسئولین دانشگاه، در جمع دانشجویان حضور یافتند که دانشجویان بنا بر اصرار خود، در محوطه باز و حیاط شمالی ساختمان مرکزی دانشگاه به بیان مسائل و مشکلات صنفی پرداختند و نمایندگان دانشجویان پرسش های خود در زمینه های مختلف از جمله: نحوه انتخاب و معرفی سرپرست دانشکده، کمبود امکانات آموزشی، حرکت در جهت اهداف آموزشی و بهبود آن، اعتراض و سئوال در خصوص مکان دفتر دانشکده، عدم تهویه مناسب و فضای شستشو در آزمایشگاه و کارگاه ها و دیگر مسایل صنفی و مطالبات دانشجویی پرداختند.
همچنین دیگر دانشجویان مستقر در خوابگاه، با طرح مسایل و مشکلات خوابگاهی به ویژه خوابگاه خواهران، در خصوص غیر استاندارد بودن برخی از خوابگاه ها، هزینه های بالا و فضای محدود و نحوه مدیریت یکی از خوابگاه های خودگردان پرداختند که ریاست دانشگاه، معاونت دانشجویی و فرهنگی و مسئولان حاضر در این نشست، با وضوح و استناد به دلایل و مقررات اداری و صندوق رفاه دانشجویان، پاسخگوی سئوالات دانشجویان بودند. در این نشست تقریباً به تک تک موارد اشاره شده پرداخته شد و در بعضی از موارد و مشکلات خوابگاه، با هماهنگی معاونت دانشجویی و فرهنگی و نیز مدیریت دانشجویی مقرر شد در روزهای آینده به سرعت به موارد و مطالبات درست و به حق دانشجویان خوابگاه خواهران، با هماهنگی و حضور نمایندگان دانشجویان رسیدگی شود.