عمومی | واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد

یکشنبه؛ برگزاری سمینار آنلاین فناوری های نوظهور، فرصت های کار آفرینی و اشتغال در عصر تحول دیجیتال/ ثبت نام رایگان

با همت مرکز دوره های کوتاه مدت، سمینار آنلاین فناوری های نوظهور، فرصت های کار آفرینی و اشتغال در عصر تحول دیجیتال برگزار می شود. این دوره آنلاین روز یکشنبه هفته آینده، ۶ آبان ماه، از ساعت ۱۴ الی ۱۶ برگزار خواهد شد.  حضور در این سمینار برای داوطلبان رایگان خواهد بود. داوطلبان برای ثبت نام می توانند به  آدرس http://azad.iauec.ac.ir/iot-event مراجعه نمایند.

مرکز دوره های کوتاه مدت، متنی درباره معرفی این دوره اعلام کرده است. متن کامل آن به شرح زیر می باشد:

تحول دیجیتال، تغییری شگرف در عملکرد یک سازمان و یا یک کشور با محوریت مفاهیم و فناوری های نوظهور است. اینترنت اشیاء کلان داده، رایانش ابری، بلاک چین، هوش مصنوعی و واقعیت مجازی و افزوده از مهم ترین انواع مفاهیم و فناوری های نوظهور هستند.

تحول دیجیتال به معنی استفاده تزئینی و مدگرایانه از فناوری های نامبرده شده نیست؛ بلکه زمانی می توانیم مدعی تحول دیجیتالی شویم که این فناوری ها، مدل های کسب و کار، تجربه های ذینفعان (مانند مشتریان و کارکنان در سطح سازمانی و شهروندان در سطح ملی) و فرآیندهای عملیاتی ما را به نحو مطلوبی متحول کرده باشند.

در این سمینار پس از مرور اهمیت و جایگاه تحول دیجیتال در کسب و کارها، مفاهیم و فناوری های نوظهور تشریح گردیده و ارتباط آنها با یکدیگر بیان خواهد شد. انتظار میرود که شرکت کنندگان در این سمینار، دید کلانی از موضوع تحول دیجیتال و مفاهیم و فناوری های نوظهور شکل دهنده آن بدست آورند و با راهنمایی هایی که در این سمینار ارایه می گردد، بتوانند بسته به علاقه مندی و نیاز، آگاهانه پا به این عرصه بگذارند. تحول دیجیتال و فناوری های نوظهور محقق کننده آن، فرصت های زیادی را برای کارآفرینی در این حوزه فراهم می نمایند و به تبع آن فرصت های شغلی زیادی از طریق آنها ایجاد می شوند که در این سمینار به آنها پرداخته می شود.