عمومی | دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه

جلسه سخنرانی ، مسئول بسیج اساتید و معاون اداری ومالی واحد فیروزکوه دکتر عزیزی با موضوع گرامیداشت هفته بسیج در مسجد حضرت سید الشهدا (ع) واحد فیروزکوه و با حضور جمعی از دانشگاهیان برگزار شد .

مسئول بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه : بسیج در کمک به زلزله زدگان غرب کشور همچون دوران دفاع مقدس خوش درخشید .


به گزارش خبرنگاردانشجویی  ، به همت معاونت دانشجویی و فرهنگی و بسیج اساتید واحد فیروزکوه پس از نماز ظهرو عصر با حضور جمعی از دانشگاهیان ، اساتید ، کارکنان و دانشجویان ، جلسه سخنرانی به مناسبت هفته گرامیداشت بسیج در مسجد سید الشهدا(ع) دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه برگزار گردید.
دراین جلسه دکتر خسرو عزیزی ، مسئول بسیج اساتید و معاون اداری و مالی واحد فیروزکوه ضمن تبریک هفته مقدس بسیج و پیروزهای رزمندگان مقاومت در مبارزه با دشمن تکفیری به بیان دستاود های شجره طیبه بسیج درطی 38 سال انقلاب اسلامی پرداخت و گفت : همواره بسیج در از دل مردم ، کنارمردم و نظام اسلامی بوده است و توانسته بسیاری از مشکلات پیچیده نظام را حل کند و سرمایه و پشتوانه ای عظیم برای نظام جمهوری اسلامی بوده است .


ایشان ضمن تجلیل از رشادت های بسیجیان در دوران دفاع مقدس و فتنه های گوناگون ادامه داد در زلزله ویرانگر غرب کشورهم اولین نیروهای حاضر در کنارمردم بسیج بوده است . بسیجیانی که درهمین استان کرمانشاه و ارتفاعات غرب کشور زمانی برای دفاع از کشور و نظام اسلامی با دشمن متجاوز جنگیدند و آثار رشادت های آنها هنوز در ارتفاعات بازی دراز و دشت ذهاب نمایان است مثل شهید شیرودی ها و شهید بروجردی ها و امروز برای رفع مشکلات عدیده زلزله زدگان همین مناطق درتلاش هستند برای رفاه مردم .
دکتر عزیزی زلزله را یک امتحان الهی برای همه دانستند و گفتند : مردم ما دراین امتحان مثل همیشه درخشیدند و یک دل و متحد ثابت کردند که درمشکلات درکناریک دیگر هستند . صف طولانی کمک به زلزله زدگان خود نشان از این اتحاد و یک دلی دارد .


مسئول بسیج اساتید ضمن انتقاد از افرادی که در فضای مجازی سعی در تفرقه افکنی دارند گفت : در این امتحان الهی همه نیروها و ارگان ها ، بسیج ، سپاه و ارتش ،  هلال احمرو... درکنارهم کمک کردند برای بهبود حال زلزله زدگان و اگر درجایی ارتش نمود بهتری داشته به دلیل امکاناتی بوده که در اختیارش قرار گرفته است . مثل موضوع شهر کرمانشاه که با وجود امکانات خوب ارتش مثل بیمارستان ، شرایط برای کمک این مجموعه عظیم بیشتر فراهم بوده است . در جاهای دیگر سپاه خوب درخشید و اینها نشان از اتهاد و همدلی است و نباید توسط عده ای درفضای مجازی مخدوش شود . – مهدی سالاریه ، روابط عمومی واحد فیروزکوه