عمومی | دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی لرستان

نشست فصلی رئیس دانشگاه با رئیس و پرسنل معاونت بهداشتی برگزار شد

حیدری / وبدا

نشست هم اندیشی رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان با رئیس و مدیران و کارشناسان گروه های مختلف بهداشتی معاونت بهداشتی که به صورت فصلی برگزار می شود، صبح امروز در سالن اجتماعات این معاونت تشکیل گردید.

در این نشست  مدیران و کارشناسان معاونت بهداشتی به ارائه ی گزارش عملکرد خود در راستای ساختار شبکه ها و ارتقا سلامت خانواده ٬ جمعیت و مدارس ٬ برنامه عملیاتی ٬ مدیریت پیشگیری و مبارزه با بیماری ها ٬ سلامت محیط و کار ٬ روان ٬ اجتماعی ٬ اعتیاد و عملکرد مالی و اداری دانشگاه در حوزه ی بهداشت پرداختند و نیازها و کمبودهای خود را که مخصوص هر گروه کارشناسی بود را مطرح نمودند .

در این نشست دکتر دریک معاون بهداشت دانشگاه کار در حوزه ی بهداشتی را متفاوت تر از حوزه ی درمان دانست و گفت : در بیمارستان ها ٬ این فرد است که برای درمان  خودش به بیمارستان مراجعه می کند و ارائه ی خدمات دریافت می کند ولی ارائه ی خدمات به مردم تا حدودی در حوزه ی بهداشت با دیگر جاها فرق می کند و در سطح خانه های بهداشت و دیگر مراکز روستایی و شهری به یک کار مشارکتی جمعی نیاز دارد .

وی گفت : بخاطر عدم کارتکس ورود و خروج برای پرسنل می طلبد که خانه های بهداشت و مراکز شبانه روزی ما به کارتکس و دوربین مجهز شوند.