عمومی | دانشگاه علوم پزشکی تهران

برگزاری نهمین جلسه شورای آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشکده توانبخشی

گالری عکس

به گزارش روابط عمومی دانشکده توانبخشی؛ در این جلسه دکتر هادیان رئیس دانشکده با بیان توضیح مشروح از اهمیت برگزاری دوره‌های کوتاه مدت توانبخشی به ویژه در زمینه سالمندی گفت: برگزاری این دوره‌ها بین ۵۰ تا ۶۰۰ ساعت و انتخاب هوشمندانه موضوعات مشترک گروه‌های متنوع رشته‌های توانبخشی باعث ایجاد هم افزایی بین گروه‌های آموزشی می‌شود. وی تصریح کرد: برگزاری این دوره‌ها علاوه بر کسب درآمد، راه حل بسیاری از مشکلاتی را که جامعه در حال حاضر در این زمینه با آن دست به گریبان می‌باشد ارائه می‌کند.
در ادامه جلسه دکتر علیائی معاون آموزشی دانشکده موضوع دوره‌های کوتاه مدت توانبخشی را مطرح و از نمایندگان گروه‌های آموزشی خواست تا گزارش عملکرد خود را تا پایان مهرماه به این معاونت ارسال کنند. دکتر علیائی همچنین از گروه‌های فیزیوتراپی و کاردرمانی خواست تا عناوین و برنامه‌های دوره‌های کوتاه مدت توانبخشی خود را تا پایان مهرماه به این معاونت ارسال کنند. وی همچنین به ارائه گزارشی در خصوص ارزیابی وضعیت کارآموزی‌های بالینی و دیگر فعالیت‌های آموزشی در بیمارستان شریعتی پرداخت.
دکتر شادمهر معاون بین الملل دانشکده بابیان ضرورت بومی شدن دوره‌های کوتاه مدت بین‌الملل از گروه گفتاردرمانی پیشنهاد کرد دوره کوتاه مدت clinical and experimental neurolinguistic به عنوان دوره کوتاه مدت بین‌الملل ارائه شود.
دکتر محمد خانی مدیر گروه شنوایی‌شناسی برگزاری دوره ارزیابی و توانبخشی وستیبولار با تاکید رویکرد سالمندی را به عنوان یکی از مهم‌ترین برنامه‌های برگزاری دوره‌های کوتاه مدت توانبخشی این گروه معرفی کرد. مدیر گروه شنوایی‌شناسی دانشکده همچنین گزارشی از نتایج بازدید از بیمارستان امیر اعلم ارائه کرد.
در پایان جلسه نیز دکتر خاتون‌آبادی، معاون برنامه ریزی و توسعه به ارائه گزارشی مبسوط در خصوص بازدیدهای انجام‌شده از بیمارستان‌ها و مراکز درمانی پرداخت.
عکس و خبر: لیلا روستا