عمومی | دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان

بازدید رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس و دبیر مجمع خیرین سلامت کشور و دکتر گلمکانی معاون حقوقی و امور مجلس وزارت بهداشت از دانشکده پیراپزشکی و خوابگاه مستقر در سرخه

بازدید رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس و دبیر مجمع خیرین سلامت کشور و دکتر گلمکانی معاون حقوقی و امور مجلس وزارت بهداشت از دانشکده پیراپزشکی و خوابگاه مستقر در سرخه

.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ، ساعتی پس از ورود دکتر شهریاری رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی و دبیر مجمع خیرین سلامت کشور، دکتر گلمکانی معاون حقوقی و امور مجلس وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و معاونین مجمع خیرین سلامت کشور به استان سمنان؛ دکتر شهریاری و دکتر گلمکانی از دانشکده پیراپزشکی و خوابگاه مستقر در شهرستان سرخه بازدید کردند.

در این بازدید که دکتر همتی نماینده مردم شهرستان های سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی، دکتر دانایی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، هیئت رئیسه دانشگاه، حمزه ای مدیر عامل مجمع خیرین سلامت دانشگاه و مدیران دانشکده پیراپزشکی حضور داشتند؛ از بخش های مختلف دانشکده پیراپزشکی و خوابگاه دانشجویان نیز بازدید شد.

در حاشیه این بازدید نشستی با حضور اعضای مذکور در این دانشکده برگزار شد که در ابتدا دکتر دانایی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ضمن خیر مقدم به مهمانان،  به تشریح وضعیت خوابگاه و دانشکده پیراپزشکی پرداخت.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، نقش خیرین در حوزه سلامت را بسیار مهم و تاثیر گذار در ارائه خدمات به مردم شریف کشور دانست و خاطر نشان کرد: کار خیر ماندگارترین یادگار انسان پس از مرگش است که در روز قیامت انسان ها نسبت به انجام آن غبطه می خورند.

دکتر دانایی از کمک های خیرین حوزه سلامت برای ساخت دانشکده پیراپزشکی و خوابگاه مستقر شهرستان سرخه تقدیر و تشکر کرد.

دکتر همتی نماینده مردم شهرستان های سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سابقه و قدمت امور خیر در استان سمنان، فعالیت های خیرخواهانه در حوزه سلامت را از بزرگترین خدمات به مردم عنوان کرد.

نماینده مردم شهرستان های سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به این که مردم عزیز استان سمنان بسیار خیر هستند و جمعی هستن که به دنبال کمک و کارهای خیر می باشند؛ امیدواریم با حضور شما پروژه های حوزه سلامت استان با سرعت بیشتری به بهره برداری برسد.

در ادامه این نشست دکتر حمیدرضا ثامنی رئیس دانشکده پیراپزشکی مستقر در سرخه به تشریح نیازمندی ها و مسائل موجود در این دانشکده پرداخت.

دکتر شهریاری رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی و دبیر مجمع خیرین سلامت کشور با تقدیر و تشکر از مسئولین استانی و دانشگاهی برای مهمان نوازی از وی، بیان داشت: خیرین سلامت در خدمت حوزه سلامت هستند تا مسائل این حوزه را مرتفع کنند.

دبیر مجمع خیرین سلامت کشور با اشاره به آمایش آموزشی پزشکی، گفت: با اجرای این آمایش بهتر است رشته هایی را در دانشگاه راه اندازی شود که بازار کار خوبی داشته باشد و دانشجویان پس از فارغ التحصیل شدن جذب بازار کار شده و در این صورت هم مشکل اشتغال نیز تا حدودی رفع خواهد شد.