عمومی | دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد

شصت و چهارمین جلسه فوق العاده کارگروه تخصصی سلامت و امنیت غذایی استان تشکیل شد

وبدا؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری گفت: شصت و چهارمین جلسه فوق العاده کارگروه تخصصی سلامت و امنیت غذایی استان روز یکشنبه مورخ ۲۹ مهرماه ۹۷ در محل سالن شهید مردانی استانداری برگزار شد.
به گزارش وبدا؛ دکتر ارسلان خالدی فر افزود: در این جلسه ضمن ارائه گزارش روند استقرار نظام استانی مدیریت سلامت و برنامه جامع سلامت استان، برنامه جامع سلامت استان و تصویب اولویت ها و مداخلات تعیین شده و پروژه های مربوطه برای هر یک از دستگاه های اجرایی استان ارائه گردید.
وی تصریح کرد: در این جلسه با بیان اینکه ۷۵درصد از مولفه های سلامت خارج از حیطه وظایف و اختیارات وزارت بهداشت و دانشگاه های علوم پزشکی است بر لزوم مشارکت همه جانبه همه دستگاه ها در تحقق اهداف نظام سلامت تاکید شد.
به گفته وی، پس از بحث وتبادل نظر در این جلسه مقرر گردید نظرات و پیشنهادات دستگاه ها ظرف مدت یک هفته بصورت مکتوب به دبیرخانه کارگروه ارسال و در اسرع وقت مورد بررسی قرار گیرد.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار نیز در این جلسه اظهار داشت: وظیفه کارگروه با سلامت و امنیت غذایی استان گره خورده است.
جعفر مردانی ضمن تقدیر از تمامی تلاش های صورت گرفته در راستای تدوین طرح جامع سلامت استان ، خواستار ورود خیرین برای پیشبرد اهداف این طرح گردید.