عمومی | دانشگاه مذاهب اسلامی

کتاب "درآمدی بر سبک زندگی از منظر اسلام" اثر دکتر مختاری از سوی انتشارات دانشگاه مذاهب اسلامی منتشر شد

کتاب " درآمدی بر سبک زندگی از منظر اسلام " تالیف جناب آقای دکتر محمدحسین مختاری؛ استاد سطوح عالی حوزه و دانشگاه از سوی انتشارات دانشگاه مذاهب اسلامی چاپ و منتشر گردید.

مشخصات و خلاصه این کتاب که درخصوص سبک زندگی اسلامی به عنوان یکی از لوازم مهم تشکیل امت واحده اسلامی است به شرح ذیل می باشد:

خلاصه کتاب:

سبک زندگی مفهومی مدرن است اما در زندگی میلیاردها مسلمان که از نژاد و اقوام و زبان‌های گوناگون با هم زندگی می کنند در سایه  تسامح و تساهل و فرهنگ رواداری پدید آمده است. طبق فرموده پیامبر (ص) شریعت اسلامی در تقنین و تشریع، دین آسان و آسانگیر و در تعامل با پیروان خود و دیگر انسان‌ها اهل رواداری و خطاپوشی است. از این جهت سبک زندگی اسلامی از لوازم مهم تشکیل امت واحده اسلامی است که می‌بایست توسط اندیشمندان مسلمان به خوبی تبیین و توصیف گردد. سبک زندگی منطبق بر حیات طیبه، باید براساس آموزه‌های دینی باشد.

مشخصات کتاب:

کتاب: درآمدی بر سبک زندگی از منظر اسلام؛ تالیف: محمدحسین مختاری؛ ناشر: انتشارات دانشگاه مذاهب اسلامی؛ طراح جلد: مرتضی فتح‌اللهی؛ ویراستار: مرتضی قاسمی حامد؛ صفحه‌آرا: رمضانعلی قربانی؛ چاپ اول: بهار ۱۳۹۷ش.؛ شمارگان: ۱۰۰۰ نسخه؛ قیمت: ۲۰۰۰۰ تومان؛ شابک: ۷-۹-۹۳۰۵۷-۶۰۰-۹۷۸؛ نشانی: تهران، خیابان انقلاب ، خیابان ابوریحان (فلسطین جنوبی)، خیابان شهید روانمهر، پلاک ۳، دانشگاه مذاهب اسلامی، تلفن: ۶۶۴۶۵۲۵۲.