عمومی | دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل

معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل : بسیج عرصه را برای دشمن تنگ کرده است

به گزارش روابط عمومی واحد اردبیل، حجت الاسلام محمد تجلایی در مراسم تکریم و معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل اظهار کرد: بسیجیان دلدادگان امام عصر(عج) هستند و امام خمینی(ره) وقتی قیام را در سال ۴۲ آغاز کردند از سربازان در گهواره نام بردند که بعد ها معلوم شد این سربازان، بسیجیان خالص و حافظان واقعی انقلاب هستند.

وی در تبیین  واژه بسیج از حرف "ب" بسیج به عنوان تداعی گر بصیرت یاد کرد و  گفت: محافل بسیجی همواره از بهترین محافل عاشقان و معشوقان خداوند متعال است چراکه که ثمره وجود انسان نیز در آن تجلی پیدا می کند.

معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی اردیبل از صبر و تقوا به عنوان ویژگی های بارز بسیجیان نام برد و افزود: بسیجی به دلیل اینکه با تقوا است، توهین ها و اهانت را شنیده و با صبر خود از انها رد می شود چونکه معتقد است ابدیت همه چیز است.

وی بیان کرد: بسیجیان سربازان واقعی حکومت هستند چونکه با حضور سازنده در همه عرصه های انقلاب توانستند به خوبی فتنه ها را درک و آنها را مدیریت کنند.

تجلایی "سین" بسیج را در انقلاب تداعی گر سازندگی دانست  و خاطرنشان کرد: شهید والامقام شهریاری قبل از اینکه یک استاد و دانشمند باشد یک بسیجی تمام عیار بود و با اعمال سازنده خود در عرصه علم دانش بود که دشمنان اسلام تحمل خود را از دست داده و ناجوانمردانه به ترور وی دست زدند.

وی در تفسیر حرف "یای" بسیج گفت: بسیجی یاور ولایت است و دشمنان اسلام به خصوص فتنه گران بدانند بسیجیان پیام ولایت را با جان و دل درک و عمل می کنند.

معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان ادامه داد: صدای بسیج در جایی که از پول و امکانات خبری نیست طوفنده و غرش امیز است چونکه حرکت بسیج، مردمی و فقط برای کسب رضای الهی است و ارزش بسیج زمانی مشخص می شود که مشکلات اقتصادی گریبان گیر کشور شود

وی خطاب به دشمنان اسلام و بدخواهان نظام و انقلاب گفت: اگر زمانی فتنه جویان جام زهر را تحمیل کنند ما همه خمپاره های تمام ناشدنی خواهیم بود که بر سر دشمنان و بدخواهان انقلاب و نظام خراب خواهیم شد.

تجلایی تاکید کرد:  دشمن سعی دارد ایران اسلامی را در شعب ابوطالب نگه دارد و همه دنیا بداند که ایران اسلامی با توکل بر خداوند متعال و عنایات ائمه اطهار (ع) در موقعیت خیبر قرار دارد و روز به روز هم بر قدرت و توان ایران اسلامی افزوده می شود و بسیجیان نیز با تمام توان صدای انقلاب را فریاد زده و به افق اعلا خواهند برد.