عمومی | دانشگاه آزاد اسلامی واحد تنکابن

برگزاری سومین سالگرد گرامیداشت شهدای گمنام تدفین شده در دانشگاه آزاد اسلامی تنکابن


سومین سالگرد گرامیداشت دو تن از شهدای گمنام تدفین شده در دانشگاه آزاد اسلامی تنکابن، با حضور مسئولان و مردم شهیدپرور این شهرستان برگزار شد.

در این مراسم پس از ادای احترام به شهدای هشت سال دفاع مقدس، خاطرات رشادت‌ها و ازخودگذشتگی آن سال‌ها توسط یادگاران دفاع مقدس بیان شد.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تنکابن در سومین سالگرد گرامیداشت شهدای گمنام تدفین شده در این دانشگاه، اظهار کرد: خدا را شاکریم که برای سومین سال متوالی مراسم بزرگداشت دو تن از یادگاران هشت سال دفاع مقدس در این دانشگاه برگزار می‌شود.

محمود صمدی لرگانی با تشکر از بسیج دانشجویی و روسای دستگاه‌های اجرایی برای همکاری در برگزاری بزرگداشت شهدای گمنام، عنوان کرد: یادواره شهدا بخشی از فرهنگ غنی اسلام است و باید بیش‌ازپیش به این مراسمها توجه کنیم چراکه ما هرچه داریم از شکوه و عزمت کشورمان را مرهون خون این شهدا هستیم.

وی با تاکید بر تقویت فرهنگ اسلامی، متذکر شد: امروز در عصری قرار داریم که مردم ذهنشان درگیر پیشرفت‌های نوین شده و این موضوع نباید ما را از هدف اصلی خودمان یعنی احیای فرهنگ غنی اسلامی دور نگهدارد.

ریاست دانشگاه آزاد اسلامی واحد تنکابن فرهنگ شهادت و ایثار را موجب قوام و دوام بیشتر جامعه اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم همه‌ساله میزبان این نوع مراسمها باشیم.

این مسئول در پایان گفت: شهدا نزد خداوند مقامی دارند که تکریم و یا غفلت ما ذره‌ای از اجر این عزیزان کم نمی‌کند ولی اجرای این مراسم موجب فاصله نگرفتن ما از حقایق انسانی و اسلامی می‌شود