عمومی | دانشگاه محقق اردبیلی

دکتر علی اصغری به عنوان سرپرست مدیریت حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه منصوب شد

طی حکمی از طرف رئیس دانشگاه محقق اردبیلی، دکتر علی اصغری به عنوان مشاور رئیس دانشگاه و سرپرست مدیریت حوزه ریاست و روابط عمومی  این دانشگاه منصوب و از زحمات دکتر اکبر قویدل مدیر قبلی این حوزه تقدیر شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر عزیز حبیبی رئیس دانشگاه محقق اردبیلی در مراسم معارفه سرپرست جدید مدیریت حوزه ریاست و روابط عمومی و مدیر قبلی حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه با بیان اینکه در چند ماه گذشته روند رو به رشدی را در دانشگاه شاهد هستیم، ادامه داد: حوزه های مختلف دانشگاه در بخش های متعدد فعالیت های خوبی دارند.
وی با اشاره به اینکه در ۶ ماه گذشته رتبه دانشگاه ۳ رتبه ارتقا یافته است، اضافه کرد: همکاران باهم همدل و همراه تلاش می کنند تا رشد و پیشرفت دانشگاه روز به روز شتاب بیشتری داشته باشد.
حبیبی ادامه داد: فکر خلاق همکاران و نوع آوری آنها می تواند در گره گشایی مسائل مختلف دانشگاه تاثیرگذار باشد تا با هزینه های کم کارهای موثری انجام داد.
رئیس دانشگاه محقق اردبیلی اظهار کرد: دکتر قویدل مدیر پیشین حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه فردی اخلاق مدار، جوان و پرتوان و از نیروهای تاثیرگذار بود اما ارتقا یافته و به عنوان رئیس دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی منصوب شدند.
وی اضافه کرد: دکتر اصغری فرد اخلاق مدار و سر به زیر بوده و فعالیت های علمی گسترده ای داشتند و فعالیت های هوشمندانه و مدبرانه داشته اند.
حجت الاسلام و المسلمین عبدالله حسنی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی گفت: دانشکده کشاورزی باید احیاگر اصلاح نباتات در حوزه کشاورزی استان باشد.
وی اضافه کرد: خداوند متعال برای هر مرضی ۷۰ نوع درمان در گیاهان بنا نهاده است و باید اساتید دانشگاه در رشته های کشاورزی برای جایگزینی داروهای گیاهی به جای داروهای شیمیایی تلاش کنند.
دکتر اکبر قویدل مشاور قبلی رئیس دانشگاه و مدیر حوزه ریاست و روابط عمومی گفت: در این حوزه تجارب خوبی کسب کردم و بر این باور هستم که باید برای دانشگاه ایثارگری کرد زیرا دانشگاه به مانند مادر ما را پرورش می دهد و ما مدیون دانشگاه هستیم.
دکتر علی اصغری مشاور جدید رئیس دانشگاه و سرپرست جدید مدیریت حوزه ریاست و روابط عمومی تصریح کرد: تلاش می کنم در راستای سیاستگذاری های دانشگاه حرکت کرده و برای رشد و توسعه دانشگاه هر چه در توان داشته باشم را انجام دهم.