عمومی | مؤسسه آموزش عالی علمی کاربردی جهاد کشاورزی

بازدید مدیر کل آموزش و پرورش استان از فعالیت های مهارتی دانش آموزان کاردانش مرکز گلستان


بازدید مدیر کل آموزش و پرورش استان از فعالیت های مهارتی دانش آموزان کاردانش مرکز گلستان

مهندس گوهری راد مدیر کل آموزش و پرورش استان گلستان با حضور در ساختمان شهید حاجی کریمی گرگان از فعالیت های مهارتی و عملی دانش آموزان شاخه کاردانش بازدید نمود.



به گزارش روابط عمومی، در این برنامه که با همراهی دکتر آقاجانی معاون آموزشی مرکز تحقیقات و آموزش گلستان همراه بود؛ گوهری راد ضمن تقدیر از فراهم نمودن امکانات لازم برای آموزش‌های مهارتی در حوزه کشاورزی، مهمترین سیاست آموزش و پرورش را تقویت آموزش‌های برون‌سپار در حوزه مهارتی اعلام نمود که خوشبختانه جهاد کشاورزی استان برای سال تحصیلی جدید برنامه و فعالیت‌های مناسبی داشته و امیدواریم برای سالهای آینده این موضوع تقویت گردد. دکتر آقاجانی معاون آموزشی مرکز  نیز هدف از جذب دانش‌آموز رشته‌های کارودانش و فنی‌حرفه‌ای کشاورزی را تربیت کشاورزان آینده دانست که این دانش آموزان با یادگیری مهارت‌های مورد نیاز بخش و بعد از فارغ التحصیلی مشغول به کار خواهند شد. وی یکی از اولویت‌های کشاورزی استان را توسعه کشت گیاهان دارویی دانست.


گفتنی است؛ در همین راستا با هماهنگی موسسه آموزش و ترویج کشاورزی و اداره کل آموزش و پرورش استان در سال تحصیلی جاری تعداد ۶۰ نفر دانش آموز پسر در دو رشته گیاهان دارویی و تعمیر تراکتور در دو واحد گرگان و کردکوی جذب و مشغول به تحصیل گردیدند.