عمومی | دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان

حضور مردم نقشه آمریکا برای ایجاد ناامنی داخلی در ایران را خنثی کرده است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از کرمان، حجت‌الاسلام حمید انصاریان بعد از ظهر امروز در جلسه هم‌اندیشی استادان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهربابک اظهار کرد: دستاوردهای انقلاب اسلامی در آستانه چهلمین سال این پیروزی شکوهمند توانسته کشور ایران را تبدیل به قدرت جهانی کند.

انصاریان با تاکید بر اهمیت گفتمان اسلام سیاسی، گفت: در زمان حضرت علی (ع) نیز جریان‌هایی وجود داشت که نمونه بارز آن جریان فتنه بنی‌امیه بود و در نوع خود بسیار خطرناک جلوه کرد؛ اما در ادامه وی عدالت و تقوا را از عوامل اصلی و مورد تاکید اسلام خواند.

به گفته وی، اغتشاشات اخیر در کشور کاملاً" توسط آمریکا و کشورهای ابرقدرت طراحی شده و عده‌ای از داخل کشور که همان جریان‌های منحرف هستند، مامور انجام آن می‌شوند؛ زیرا در این مدت ۴۰ سال، انقلاب اسلامی توانسته در منطقه رشد خیلی خوبی داشته باشد.

مسئول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه آزاد کرمان با بیان اینکه مردم ایران مردم بابصیرتی هستند، بیان کرد: آمریکا به‌دنبال این است که ایران را از درون نابود کند و اگر تاکنون نتوانسته‌اند به ایران آسیب جدی برسانند، دلیل آن گفتمان اصیل، حضور و حفظ کشور به‌دست مردم بوده که انقلاب کردند و آن را ترویج دادند.

عضو هیات علمی دانشگاه آزاد کرمان گفت: دشمن بین دو جناح سیاسی کشور اختلاف ایجاد می‌کند که عواقب آن همان فتنه ، جنگ نرم و جنگ روانی علیه مردم است، دشمن به‌دنبال از بین بردن تقکر مردم است تا بتواند اسلام را از مردم بگیرد و نیت اصلی او مصادره انقلاب به نفع خودش است.

وی با اشاره به اینکه راهپیمایی اربعین حسینی تبدیل به بزرگ‌ترین رزمایش و همایش نوظهور شده، تصریح کرد: رسالت اصلی ما این است که اسلام را خوب بشناسیم و به‌دنیا معرفی کنیم.

رئیس واحد شهربابک نیز در این جلسه با اشاره به جریان‌های انحرافی در جهان اسلام، بیان کرد: جهان اسلام بیش از پیش به اتحاد و و حدت نیازمند است.

افشین صالحی از استادان خواست در مورد چالش‌های پیش‌روی جهان اسلام و جریان‌شناسی منطقه عناوینی پیشنهاد شود تا در نشست‌های تخصصی و کرسی‌های آزاداندیشی مورد بررسی قرار بگیرد.

انتهای پیام/۴۰۶۲