عمومی | دانشگاه علم و صنعت ایران

دکتر یونسیان رییس دانشکده فناوری های نوین شد

دکتر یونسیان رییس دانشکده فناوری های نوین شد

با حکم رییس دانشگاه، دکتر داوود یونسیان به سمت «رییس دانشکده فناوری های نوین» منصوب شد.
دکتر ذاکری (رییس دانشگاه)، ضمن تقدیر از دکتر صدر (رییس پیشین دانشکده فناوری های نوین)، طی حکم مورخ ۲۸/۷/۹۷، دکتر داوود یونسیان (عضو هیات علمی دانشکده مهندسی راه آهن) را برای مدت دو سال به سمت «رییس دانشکده فناوری های نوین» منصوب کرد.
در این حکم خطاب به دکتر یونسیان آمده است: امید است با همتی بلند و عزمی منبعث از توکل به قادر متعال و با پیروی از آموزه های اسلامی و همکاری و همیاری تمامی اعضای هیات علمی، کارکنان و دانشجویان، در طول تصدی این مسئولیت شاهد ارائه کارنامه ای درخشان با ایجاد تحول در فعالیت های آموزشی و پژوهشی و ارتقای جایگاه علمی دانشکده مطابق با سیاستها، خط مشی و راهبردهای دانشگاه بر اساس اهداف کمی و کیفی برنامه توسعه چهارم راهبردی باشیم. شایسته است تمامی مساعی خویش را با همکاری کلیه اعضای دانشکده برای ترفیع جایگاه ملی و بین المللی دانشگاه به منظور قرار گرفتن در جمع ۲۰۰ دانشگاه برتر جهان به کار بندید.
روابط عمومی دانشگاه، ضمن تشکر از زحمات و تلاشهای صادقانه دکتر علی صدر (رییس سابق دانشکده فناوری های نوین)، این انتصاب شایسته را به دکتر یونسیان تبریک می گوید و برای ایشان آرزوی توفیق روزافزون دارد.
http://Sapp.ir/iust_iran