menu
search
  • folder_open
    visibility285
    link


    مشاور فرهنگی رئیس هیات موسس و هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی:
    بصیرت و معرفت لازمه رسیدن به‌حیات طیبه است
    مشاور فرهنگی رئیس هیات موسس و هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی گفت: لازمه کار تشکیلاتی و رسیدن به‌حیات طیبه٬ کسب معرفت و بصیرت در همه عرصه‌های فعال در جامعه است.
    به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد، حمیدرضا مقدم‌فر در اختتامیه دومین دوره آموزشی تشکیلاتی حیات طیبه که در دارالقرآن حرم مطهر رضوی برگزار شد، با بیان اینکه انسان دارای دو بعد مادی و معنوی است، افزود: پیشرفت انسان باید در دو جهت باشد چرا که ممکن است از نظر شخصی، رشد و پیشرفت تنها در جنبه مادی خلاصه شود، اما انسان علاوه بر بعد مادی و جسمی٬ دارای بعد روحی روانی است که مانند جسم می‌تواند بیمار و آلوده به ‌گناه شود.
    وی معرفت و بصیرت را دو عامل مهم در رسیدن به‌درجه‌ عالی پیشرفت و حیات طیبه عنوان کرد و گفت: کسب این دو در شناخت و عمل به تکالیف فردی و اجتماعی و دینی ضروری است.
    مشاوره فرهنگی رئیس هیات موسس و هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی با تاکید بر اینکه دشمن از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی از همه توان خود برای ضربه زدن به این انقلاب استفاده کرد، اظهار کرد: نسل امروز انقلاب نیز با جنگ در سه حوزه اقتصادی٬ روانی و میدانی مواجه است، اما باید توجه داشت که جنگ رسانه‌ای و روانی از همه مهمتر است٬ چرا که دشمن در حال بزرگ‌نمایی و برجسته کردن مسائل و مشکلات مختلف جامعه  است.
    دکتر مقدم‌فر با بیان اینکه امروز دشمن در تمام عرصه ها شکست خورده وتنها به دنبال جنگ روانی است؛ تصریح کرد: دشمن با تبلیغات و جنگ رسانه‌ای سعی دارد، شکست های خود را با تبلیغ به ‌پیروزی تبدیل کند، بنابراین با دشمن شناسی باید مراقب القای باور و شناخت های نادرست باشیم.
    گفتنی است:  دومین  دوره آموزشی تشکیلاتی حیات طیبه ویژه دانشجویان نخبه فرهنگی و تشکلهای اسلامی سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی، شمالی و جنوبی که از  ۲۱ مهرماه  به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد در حرم مطهر رضوی آغاز شده است؛ امروز در دار القران حرم مطهر رضوی  بکار خود پایان داد.

  • برچسب ها