عمومی | دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان

نشست رئیس دانشگاه با اعضای هیات ارزشیابی رشته انگل شناسی وزارت بهداشت

نشست رئیس دانشگاه به همراه اعضای هیات علمی گروه آموزشی انگل شناسی دانشکده پزشکی با اعضای هیات ارزشیابی رشته انگل شناسی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی روز چهارشنبه مورخ ۲۵/۷/۹۷ در ستاد مرکزی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه، اعضاء هیات ارزشیابی وزارت متبوع، گزارش نهایی خود را از بازدید از گروه  آموزشی انگل شناسی دانشگاه ارائه و هریک از اعضاء به بحث و تبادل نظر و جمع بندی نظرات پرداختند.

این گزارش حاکیست: اعضاء هیات ارزشیابی وزارت بهداشت به منظور امکان سنجی ظرفیت های دانشگاه در خصوص تربیت دانشجویان مقطع  کارشناسی ارشد رشته انگل شناسی از دانشگاه بازدید کردند.

دکتر مهدی محب علی و دکتر حسین حجازی اعضاء هیات ارزشیابی رشته انگل شناسی  دبیرخانه شورای آموزش علوم پایه در این بازدید از امکانات و فضاهای آموزشی و تحقیقاتی و مراکز مرتبط با این گروه ها در دانشکده  پزشکی بازدید به عمل آوردند.

بر اساس این گزارش: در نشست جداگانه سرپرست، مدیران دانشکده پزشکی و اعضای هیات علمی گروه آموزشی انگل شناسی دانشگاه با اعضاء هیات ارزشیابی وزارت متبوع، نقاط قوت و مسایل پیش روی این گروه به بحث و تبادل نظر گذاشته شد .

دکتر سید امیرحسین متینی سرپرست دانشکده پزشکی، به فعایت های آموزشی و تحقیقی گروه انگل شناسی اشاره کرد و در خصوص تجربه و تعهد بالای اعضای هئیت علمی این گروه مطالبی را بیان کردند.

در پایان هریک از اعضاء دیدگاه های خود را در مورد تربیت دانشجویان در مقطع  کارشناسی ارشد، امکانات و شرایط ، انگیزه و علاقه خود جهت پذیرش دانشجو و توجه دانشگاه به این امر را بیان کردند.