عمومی | دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد

آغاز هفتمین دوره مسابقات فوتسال جام شهدای دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد

هفتمین دوره مسابقات فوتسال جام شهدای دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد به مناسبت فرارسیدن هفته تربیت بدنی و ورزش، هفتمین دوره مسابقات فوتسال جام شهدای دانشجو صبح امروز در مجموعه ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه:
رییس تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد گفت: ۲۶ مهرماه هر سال در تقویم رسمی کشور ما آغاز هفته تربیت بدنی و ورزش است، به همین مناسبت مراسم افتتاحیه هفتمین دوره مسابقات فوتسال یادواره شهدای دانشجو با حضور ۲۰ تیم در مجموعه ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد برگزار شد.
علی همتیان هدف از برگزاری مسابقات را زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد دانست و افزود: در این دوره از مسابقات دانشجویان در تیم های مختلف به مدت ۲۰ روز به رقابت خواهند پرداخت و در پایان تیم های برتر جهت شرکت در مسابقات استانی و کشوری انتخاب می شوند.
وی اظهار داشت: در نخستین روز از این بازی ها در بازی نخست تیم های شیمی دارویی و عقاب شهرکرد به رقابت پرداختند که با نتیجه ۶ بر ۵ به نفع تیم عقاب شهرکرد به پایان رسید.
همچنین در بازی دوم تیم های تاراز بختیاری و اتحاد میانکوه به مصاف هم رفتند که با برتری ۴ بر ۳ به نفع تیم اتحاد میانکوه به پایان رسید.
در بازی سوم هم تیم های آموزشکده سما و دره راز چلیچه به رقابت پرداختند که نتیجه ۴ بر یک به نفع تیم آموزشکده سما را به دنبال داشت.