عمومی | دانشگاه علوم پزشکی همدان

بیمارستان امام حسین(ع) ملایر پیشانی درمان منطقه جنوب استان همدان است


محمد کاظمی نماینده مردم شریف ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: بیمارستان امام حسین(ع) ملایر پیشگام در درمان مردم منطقه جنوب استان همدان است. امید مردم سه شهرستان ملایر، نهاوند و تویسرکان به این مرکز می باشد که باید توجه ویژه ای به آن شود.

به گزارش پایگاه خبری وب‌دا در همدان، جلسه ای با حضور آزادی خواه و کاظمی نمایندگان مردم شریف ملایر، ، رحیمی معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه ، مدیران و کارشناسان معاونت توسعه دانشگاه علوم پزشکی همدان،دکتر ترکاشوند رییس شبکه بهداشت و درمان ملایر، رییس اوقاف شهرستان ملایر، روسا و مدیران بیمارستان  امام حسین (ع) و بیمارستان مهر ملایر در سالن کنفرانس بیمارستان امام حسین(ع)  برگزار شد.

در ابتدای جلسه دکتر ترکاشوند رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان ملایر ضمن عرض خیر مقدم به حاضرین با اشاره به وضعیت پیشرفت پروژه های بهداشتی و درمانی شهرستان ملایرعنوان کرد: در حال حاضر پروژه های بهداشتی و درمانی بسیاری در دست ساخت یا در شرف بهره برداری فیزیکی است که نیازمند انجام تدابیر لازم و حمایت نمایندگان مجلس شورای اسلامی شهرستان و معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی همدان است تا مردم شریف ملایر بتوانند با بهره گیری از این مراکز نیاز های بهداشتی و درمانی خود را مرتفع سازند.

در ادامه محمد کاظمی نماینده مجلس شورای اسلامی در ملایر ضمن اشاره به پروژه های در حال ساخت این شهرستان اظهار داشت: با اقداماتی که از سوی دانشگاه علوم پزشکی همدان صورت گرفته و مشارکتی که اداره اوقاف ملایر در خصوص پروژه های بهداشتی و درمانی شهرستان انجام داده است ،امیدواریم که در ۲۲ بهمن ماه سال جاری شاهد افتتاح این پروژه ها باشیم.

وی در ادامه افزود: میتوان گفت ملایر بین شهرستان های نهاوند، تویسرکان و مناطق حومه شهری، مرکز ارجاع بهداشتی و درمانی مردم این مناطق شده است و باید از نظر تجهیزاتی به درجه ای از خود کفایی برسد که توان حمایتی مناسبی را از نظر بهداشت ودرمان برای مردم داشته باشد در این راستا بیمارستان امام حسین(ع) به عنوان یکی از این مراکز درمانی بسیار مهم درجنوب استان است که باید توجه ویژه ای به آن شود.

کاظمی ضمن اشاره به تکمیل بخش آنژیوگرافی و اورژانس بیمارستان امام حسین (ع) ملایر اظهار داشت: در جلساتی که با وزیر محترم بهداشت داشتیم و همچنین پیرو درخواست هایی که مجمع نمایندگان استان همدان در خصوص ایجاد و تکمیل  بخش های  آنژیوگرافی  و اورژانس این بیمارستان داشتند،  با تاکید وزیر بهداشت بر اتمام و بهره برداری سریعتر این پروژه ها؛ انتظار میرود که هر چه زود تر این بخش ها تکمیل و پایان یابد در این راستا نمایندگان مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی  از هیج کمکی برای تکمیل و تجهیز این بخش ها دریغ نخواهند کرد.

وی در ادامه افزود:با توجه به حجم بالای مراجعه کنندگان بیمارستان امام حسین (ع) لازم است که به شرایط هتلینگ بیمارستان وسوئیت های پزشکان متخصص رسیدگی بیشتری شود تا کیفیت خدمت رسانی به مردم افزایش یابد. همچنین ایشان تسریع در تکمیل و بهره برداری مرکز غربالگری سرطان بیمارستان مهر ملایر را گامی مهم در پیشگیری و درمان سرطان های مختلف برشمرد.

کاظمی در پایان اظهار داشت:به نمایندگی از مردم شریف شهرستان ملایر در خصوص پیگیری هایی که رئیس، مدیران دانشگاه و شبکه بهداشت و درمان ملایر جهت احداث و بهره برداری مراکز درمانی و پروژه های بهداشتی این شهرستان می کنند تشکر میکنم. مردم ملایر باید قدردان این زحمات خواهند بود.//م.کریم خانی