عمومی | دانشگاه علوم پزشکی تهران

دیدار مدیر پرستاری دانشگاه علوم پرشکی تهران با کارکنان پرستاری بیمارستان فارابی

گالری عکس ۱
گالری عکس ۲
به گزارش روابط عمومی بیمارستان فارابی، دکتر شکوه ورعی مدیر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی تهران روز چهارشنبه ۲۵مهر ۹۷ در دیدار با گروه های مختلف پرستاری، سرپرستاران و سوپروایزرهای این بیمارستان ضمن ابراز خشنودی از حضور در جمع گروه پرستاری بیمارستان فارابی بیان داشت: البته بنده به اقتضای حوزه تدریسم تا به حال به بیمارستان فارابی نیامده بودم ولی برگزاری کارگاه های روش تحقیق موجب شد از نزدیک با همکاران آشنا و در جریان کار آن ها قرار گرفته و آشنایی ضمنی با چالش های حوزه پرستار بیمارستان پیدا کنم. به همین سبب دیدار با همکاران به تاخیر افتاد و امروز بسیار خوشحالم که در خدمت شما هستم.
وی سپس ضمن آشنائی و گفتگو با کارکنان پرستاری درجریان ایده‌ها، مسائل و مشکلات آنان قرارگرفت و به برخی از آن ها پاسخ داد.
دکتر ورعی در پایان این نشست با دکتر صنعتکار، قائم مقام ریاست و معاون درمان، مرادی، مدیر و رضائی، مدیر پرستاری بیمارستان دیدار کرد و با بیان نقطه نظرات مطرح شده در جلسه در خصوص مطالبات کارکنان کادر پرستاری گفتگو و تبادل نظر کرد.
در این نشست نیز دکتر صنعتکار، قائم مقام ریاست بیمارستان فارابی بر حمایت مدیران ارشد بیمارستان از استقلال دفتر پرستاری و به ویژه مدیر پرستاری تاکید کرد و افزود: در طی دوسال گذشته سعی شده مشکلات کارکنان پرستاری در دفتر پرستاری حل شود و هیچ مراجعه ای از جانب آنان در دفتر ریاست، دفتر معاون درمان و دفتر مدیریت بیمارستان نداشته ایم. سیاست ما ارائه نظر مشاوره ای است و تصمیم گیرنده نهایی منحصرا مدیر پرستاری خواهد بود.
دکتر صنعتکار تصریح کرد: گرچه در انتخاب سرپرستاران توانمندی و سابقه کار معیارهای اصلی هستند ولی قطعا اگر سرپرستاری توانایی مدیریتی نداشته باشد باید تغییر کند.
خبروعکس: امیدوار