عمومی | دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان

دیدار مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان با رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان

دیدار مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان با رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان

.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ، نشست مشترک و هم اندیشی دانشگاه با جمعیت هلال احمر استان سمنان با حضور دکتر دانایی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، دکتر شکراللهی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان، جمعی از معاونین و مدیران دانشگاه و جمعیت هلال احمر استان در سالن کنفرانس حوزه ریاست دانشگاه برگزار شد.

در این نشست دکتر شکراللهی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان از همکاری دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان تشکر و قدر دانی کرد و از سوابق دیرینه جمعیت هلال احمر در جذب، ساماندهی، آموزش و به‌کارگیری جوانان در راستای خدمات بشردوستانه و امدادی مطالبی را بیان کرد .

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان با اشاره به اهتمام جدی مسئولین سازمان جوانان جمعیت هلال احمر و دانشگاه برای همکاری و تعامل متقابل تصریح کرد: بهترین قشری که می توان روی آن ها سرمایه گذاری کرد همین جوانان هستند و آن ها را در همین کانون های دانشجوئی می توان یافت.

دکتر دانایی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ضمن تسلیت ایام ماه صفر، جمعیت هلال احمر را سازمانی با پتانسیل و امکانات بسیار مفید دانست و بیان کرد: در هر جایی از نقاط دنیا و به تبع آن کشور ما، اگر اتفاقی رخ دهد؛ اولین نیرویی که به سمت حل مشکلات و یاری رسانی می رود هلال احمر است. این حضور از کارهای ارزنده، خداپسندانه و دارای ستایش و تحسین می باشد .

در ادامه حاضرین در جلسه پیرامون تعامل و همکاری های بیشتر بین دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان و جمعیت هلال احمر استان به بحث و تبادل نظر پرداختند.