عمومی | دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

فرماندار شهرستان بوشهر مطرح کرد؛ لزوم تکمیل طرح شبکه جمع‌آوری فاضلاب در شهر چغادک و عالی شهر توسط آبفا شهرستان

به گزارش روابط عمومی مرکز بهداشت شهرستان بوشهر؛ عباس جمشیدی در نشست شورای سلامت شهرستان افزود: باید راهکار کوتاه‌مدت و میان‌مدت جهت دفع فاضلاب و آب‌های سطحی شهر چغادک ارایه شود.
فرماندار شهرستان بوشهر بر ضرورت تشکیل یک تیم کارشناسی از ادارات مرتبط جهت بازدید و ارائه راهکارهای کوتاه‌مدت و میان‌مدت جهت رفع معضل دفع نهایی آب‌های سطحی و فاضلاب شهر چغادک تاکید و بیان داشت؛ دفع غیربهداشتی فاضلاب و آب‌های سطحی ضمن آلودگی محیط‌زیست سلامت انسان‌ها را با مخاطره جدی مواجه می‌سازد.
وی تصریح کرد: می‌بایست شورای اسلامی و شهرداری چغادک با مشورت شرکت آب و فاضلاب بوشهر نسبت به انتخاب مشاوره و انجام طرح مطالعه جمع‌آوری و دفع آب‌های سطحی شهر چغادک اقدام نماید.
جمشیدی افزود: تکمیل فازهای مطالعات طرح شبکه جمع‌آوری فاضلاب در شهر چغادک و عالی شهر توسط آبفا شهرستان یک ضرورت اجتناب‌ناپذیر می‌باشد.
فرماندار شهرستان رویکرد جدید مرکز بهداشت شهرستان و آبفا در زمینه توجه به کیفیت آب و مدیریت ریسک از نقطه آبگیر تا نقطه مصرف را قابل‌تقدیر دانست و خاطرنشان کرد: باید کلیه ادارات مرتبط در زمینه ارائه آمار و اطلاعات و داده‌های موردنیاز جهت انجام گام‌های ده‌گانه ایمنی آب همکاری لازم را داشته باشند.
انتهای پیام/ ا.س- ۳۰۰۰