عمومی | دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس

نخستین دوره آموزش مجازی IOT واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد اسلامی

نخستین دوره مجازی آموزش اینترنت اشیا  IOT  (Internet of Things) برگزار می شود. مرکز کوتاه مدت واحد الکترونیکی این دوره را برگزار خواهد کرد.

مخاطبان در این دوره آموزشی با صرف کمترین زمان آنچه برای ورود به این حوزه نیاز دارند را می آموزند و به همه سوالاتشان پاسخ داده خواهد شد. این دوره در قالب کارگاه علمی و تئوری برگزار می گردد و شروعی است برای قدم گذاشتن در دنیای اینترنت اشیاء و بیشتر آشنا شدن با این مفهوم تا بتوانند با دید بهتر و با قدرت به این حوزه ورود پیدا کنند.


این دوره مناسب کسانی که آشنایی اولیه با مفاهیم کامپیوتر را دار هستند. دوره IOT طی ..... جلسه برگزار خواهد شد. کلاسهای این دوره به صورت آنلاین است و داوطلبان در یک فضای تعاملی با استاد، مفاهیم را خواهند آموخت. شهریه این دوره  برای افراد آزاد 000/130 تومان و برای دانشچویان 000/104 تومان در نظر گرفته شده است.
اینترنتِ اشیاء (Internet of Things) مفهومی جدید در دنیای فناوری و ارتباطات است.  "اینترنت اشیاء" فناوری مدرنی است که در آن برای هر موجودی (انسان، حیوان و یا اشیاء) قابلیت ارسال داده از طریق شبکه‌های ارتباطی، اعم از اینترنت یا اینترانت، فراهم می‌گردد.
مخاطبان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام به لینک  http://sc.iauec.ac.ir/DepartmentInfo/1010  مراجعه نمایید.

توضیح دوره: در این کارگاه آموزشی که اولین گام از ۵ گام پیشبینی شده توسط آکادمی اینترنت اشیاء برای یادگیری ساخت محصول مبتنی بر اینترنت اشیاء است، با صرف کمترین زمان آنچه برای ورود به این حوزه نیاز دارید را می آموزید و همه سوالات شما پاسخ داده خواهد شد. این کارگاه شروعی است برای قدم گذاشتن در دنیای اینترنت اشیاء و بیشتر آشنا شدن با این مفهوم تا بتوانید با دید بهتر و با قدرت به این حوزه ورود کنید.

◀️شهریه: 130000هزار تومان: آزاد- —- دانشجویی:104000 هزار تومان
◀️لینک ثبت نام: http://sc.iauec.ac.ir/DepartmentInfo/1010