عمومی | دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان

برگزاری جلسه تکریم و معارفه رئیس بیمارستان ولایت

برگزاری جلسه تکریم و معارفه رئیس بیمارستان ولایت

.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ، دکتر پورمحمدی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان دامغان ضمن تقدیر از زحمات دکتر فتاح در زمان تصدی ریاست خود در بیمارستان ولایت، بیان داشت: جلسه امروز نشان از رخداد اتفاق جدیدی نیست، گردهم آمدیم تا از زحمات یک مدیر مدبر تقدیر و به عزیزی دیگر که صاحب تجربیات موفق و ارزنده در عرصه های مختلف مدیریتی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان می باشند و امروز قبول مسئولیت نموده که سکان بیمارستان ولایت را هدایت کنند، آرزوی موفیقت نماییم.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان دامغان ادامه داد: جلسه امروز جلسه خوش آمدگویی و خداحافظی نیست؛ دکتر فتاح به نوعی دیگر به خدمت رسانی و انتقال تجارب خود ادامه می دهند و بر خود واجب می دانم از دکتر محمدی تقدیر ویژه داشته باشم، چرا که ایشان با توجه به تجربیات تلخ و شیرینی که از فعالیت در عرصه های مدیریتی دانشگاه دارند، ایثار نموده و ضمن قبول مسئولیت فعالیت خود را مجددا در عرصه مدیریت شروع نمودند.

دکتر پورمحمدی گفت: ان‌شاءالله با همکاری تیم کاری خود در بیمارستان و تجربیات ارزنده‌ای که دارند، در جهت ارتقاء هر چه بیشتر بیمارستان گام بر خواهند داشت.

در ادامه مراسم دکتر فتاح نیز، ضمن تشکر از مسئولین بهداشت و درمان شهرستان دامغان و کارکنان بیمارستان ولایت، گفت: به عنوان عضوی از گروه متخصصین داخلی همچنان در خدمت مردم شهرستان و کارکنان بیمارستان هستم.

وی افزود: با توجه به شرایط کنونی کشور و دانشگاه، حضور تیم مدیریتی با تجربه و قوی بیمارستان تنها عامل موثر و امید بخشی بود که اینجانب را در عرصه خدمت رسانی و پیگیری مسائل تشویق می کرد.

دکتر محمدی رئیس بیمارستان ولایت دامغان نیز در این نشست بیان داشت: تنها سرمایه ما در بیمارستان ولایت حضور کارکنان و تیم مدیریتی فعال است که با علاقه در عرصه کار و تلاش حضور پیدا می کنند و در جهت تامین نعمت سلامتی برای افراد جامعه و شهرستان عاشقانه تلاش و کوشش می کنند

رئیس بیمارستان ولایت دامغان ادامه داد: اگر چه کار و تلاش این عزیزان در عرصه درمان برای رضای خداوند متعال است و نیازی به تقدیر و تشکر از سایر بندگان خدا ندارند، اما واقعیت این است که کارکنان و پزشکان در عرصه درمان جامعه مظلوم واقع شدند و همه می دانند که مدیریت و پیش برد اهداف نظام سلامت در وضعیت موجود جامعه کاری مشکل و سنگین است؛ اما با توجه به تمام این مسائل  پزشکان و کارکنان حوزه سلامت به جد برای رفع نیاز افراد جامعه تلاش و فعالیت می کنند. چرا که اعتقاد داریم ما مکلف به انجام وظیفه هستیم و در هر شرایطی که باشیم بر خود واجب می دانیم که در ارائه خدمت کوشا باشیم.

وی افزود: شکر خدای متعال کارکنان و تیم مدیریتی بیمارستان ولایت نیز از این روحیه برخوردار هستند و در شرایط خاص هرگز مسئولین خود را تنها نگذاشته و نمی گذارند، به صورت تیمی همه با هم تلاش و فعالیت می کنند و به یاری خدا  موفق خواهند بود.

در پایان مراسم به رسم یادبود هدایایی از طرف شبکه بهداشت و درمان شهرستان دامغان و بیمارستان ولایت به دکتر فتاح اهداء و از زحمات ایشان تقدیر گردید.