عمومی | دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان

برگزاری جلسه هم اندیشی و هماهنگی فعالیت های بسیج دانشجویی با حضور رئیس دانشگاه

برگزاری جلسه هم اندیشی و هماهنگی فعالیت های بسیج دانشجویی با حضور رئیس دانشگاه

.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ، جلسه هم اندیشی و هماهنگی فعالیت های بسیج دانشجویی دانشگاه روز سه شنبه بیست و چهارم مهر ماه ۹۷ با حضور دکتر دانایی رئیس دانشگاه، دهرویه مسئول بسیج دانشجویی استان سمنان، مدیران ستادی دانشگاه و مسئولین بسیج دانشجویی استان در سالن جلسات حوزه ریاست دانشگاه برگزار شد.
در این جلسه دهرویه مسئول بسیج دانشجویی استان سمنان ضمن تشریح برخی قوانین و ضوابط بسیج و معرفی برخی قرارگاه ها از جمله قرارگاه علمی شهید احمدی روشن، قرارگاه عفاف و حجاب؛ آمادگی کامل بسیج دانشجویی را جهت همکاری در حوزه‌های مختلف علمی فرهنگی و اجتماعی اعلام کرد.

مسئول بسیج دانشجویی استان سمنان از حمایت ها و پیگیری های بسیار خوب رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در اردوی جهادی شهریور ماه تشکر و بیان داشت: گروه جهادی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در میان ۵۶ گروه جهادی استان رتبه اول را کسب نموده است.
در ادامه جلسه دکتر دانایی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ضمن تشکر از تعامل و هماهنگی های مطلوب سازمان بسیج دانشجویی با دانشگاه، به اهمیت و نقش بسیح در میان تشکل ها و کانون ها ی دانشجویی اشاره کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان به نقش مهم و موثر اردوهای جهادی در تربیت و سازندگی جوان‌ها اشاره و بیان کرد: اداره آینده کشور به دست جوانان است و حضور در روستاها و ارائه خدمات بهداشتی، درمانی، آموزشی، فرهنگی و... در قالب اردوهای جهادی به مردم محروم، تمرین خوبی است تا با مسائل مردم از نزدیک آشنا شده و در آینده کاری خود ساعتی را برای خدمت گزاری به مردم مناطق محروم در نظر بگیرند .

دکتر دانایی ادامه داد : دانشجویان فعال در این حوزه ها، مدیران آینده کشور هستند و بسیج دانشجویی در میان آن ها اهمیت ویژه ای دارد؛ زیرا بسیج می تواند در شناخت مسائل درمانی، اجتماعی و فرهنگی از جمله در مواردی مثل اردو های جهادی به دانشگاه کمک کند.

در ادامه اعضای حاضر در جلسه به بحث و تبادل نظر پیرامون تعامل و همکاری بیشتر دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان و بسیج دانشجویی استان سمنان پرداختند.