عمومی | دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد

تشکیل جلسه کمیته سلامت روانی اجتماعی و اعتیاد شبکه بهداشت و درمان شهرستان فارسان

وبدا؛ سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان فارسان، از تشکیل جلسه کمیته سلامت روانی اجتماعی و اعتیاد این شبکه در شانزدهمین روز از مهرماه ۹۷ خبر داد.
به گزارش وبدا به نقل از روابط عمومی شبکه؛ دکتر مجید فاضلی افزود: این جلسه با حضور معاونت بهداشتی شبکه و معاون فرماندار و کارشناسان مربوطه در ادارات شهرستان و مسئولین واحدهای تابعه در سالن جلسات شبکه تشکیل شد.
به گفته وی، در ابتدای این جلسه معاون بهداشتی شبکه ضمن خیرمقدم به مدعوین در خصوص آسیب های اجتماعی از جمله اعتیاد و خودکشی در جوانان مطالبی را بیان نمود.
وی اظهار داشت: همچنین با توجه به هفته سلامت روان (۱۸ لغایت ۲۴ مهرماه) در این جلسه مقرر گردید؛ کلیه ادارات درخصوص اطلاع رسانی و برگزاری جلسات آموزشی همکاری لازم با این شبکه بعمل آورند.
دکتر فاضلی گفت: همچنین مقرر گردید؛ ادارات عضو کمیته سلامت روان خصوصاً سازمان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) زمینه ترغیب مددجویان خود جهت مراجعه به مراکز جامع خدمات سلامت به منظور انجام غربالگری های لازم در خصوص خدمات سلامت روان را بعمل آورند.
وی، حضور کارشناسان سلامت روان در مدارس برای اموزش و اطلاع رسانی دانش آموزان، خدمت رسانی بسیج جامعه پزشکی با حضور روانپزشک و روانشناس و توزیع داروی رایگان در یکی از محلات پرآسیب سطح شهرستان، نصب بنرهای اطلاع رسانی در محل های پرتردد، برگزاری همایش پیاده روی را از دیگر مصوبات این جلسه برشمرد.