عمومی | مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان

برگزاری جلسه بررسی ارزش و مصارف سیب زمینی شیرین در مرکز تحقیقات و آموزش گلستان

جلسه ای با موضوع بررسی ارزش غذایی، فرآوری و مصارف علوفه ای سیب زمینی شیرین با حضور مهندس حسینی مدیرعامل شرکت دانش بنیان کشت بافت هیرکان در بخش تحقیقات فنی و مهندسی کشاورزی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان در روز دوشنبه ۲۳ مهر ماه ۱۳۹۷برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان، در ابتدا دکتر محمدزاده رئیس بخش تحقیقات فنی و مهندسی کشاورزی ضمن خوشامد گویی از حضور ایشان و همکاران بخش تحقیقات علوم دامی و زراعی باغی تشکر نمود. در ادامه هر کدام از همکاران به ارائه نقطه نظرات و دیدگاه های فنی در رابطه با ارزش تغذیه ­ای، مصارف صنعتی و تولید فرآورده های مختلف سیب زمینی شیرین و مصارف علوفه آن در تغذیه دام پرداختند و بیان داشتند مرکز آمادگی لازم برای اجرای پروژه های مشترک در این زمینه ها را دارد.
مهندس حسینی نیز ضمن تشریح وضعیت موجود و روند اجرایی کشت سیب زمینی در سطح مزرعه از زوایای مختلف، نقطه نظرات، تجربیات و تنگناهای مربوطه در حوزه کاشت، برداشت، نگهداری و بازاریابی محصول را ارئه دادند و در پایان ضمن تاکید بر استمرار هرچه بیشتر و ارتباط نزدیک تر با مرکز، آمادگی شرکت و مجموعه خود را برای همکاری در اجرای پروژه های تحقیقاتی در قالب تفاهم نامه مشترک با مرکز را اعلام کرد.