عمومی | موسسه آموزش عالی معماری و هنر پارس

پذیرش در رشته کارشناسی مهندسی مدیریت پروژه با سوابق تحصیلی

با توجه به اعلام سازمان سنجش آموزش کشور مبنی بر تکمیل ظرفیت رشته ‌های کنکور سراسری (با سوابق تحصیلی) در مقطع کارشناسی پیوسته داوطلبانی که مایل به تحصیل در رشته مهندسی مدیریت پروژه در دانشگاه معماری و هنر پارس، دانشگاه اساتید برتر (که در رتبه بندی سال ۱۳۹۴ وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در زمره موسسات آموزش عالی و دانشگاه های سطح یک کشور قرار گرفته است) هستند، ضروری است جهت پیش ثبت نام در دانشگاه تا پایان مهرماه با در دست داشتن مدارک لازم به محل دانشگاه واقع در خیابان کارگر شمالی، خیابان دوم، انتصاریه، پلاک ۱۸ از ساعت ۹ الی ۱۷ مراجعه فرمایند .

معرفی رشته مهندسی مدیریت پروژه:

مهندسی مدیریت پروژه مجموعه ای است مهندسی – مدیریتی که برای مدیریت، نظارت، طراحی واجرای پروژه ھا به ویژه پروژه ھای عمرانی طرح ریزی شده است. تاکیدات اصلی در رشته مهندسی مدیریت پروژه بر روی تلفیق دانش و اجرا، کاربردی بودن آموزه و مدیریت صحیح پروژه‌های عمرانی متمرکز است. فعالیت‌های در نظر گرفته شده برای مهندسی مدیریت پروژه در نظام مهندسی ساختمان، جهت تصدی پست مهندسی مجری تعریف شده است و در حال حاضر این وظیفه توسط مهندسین عمران انجام می‌شود. لیکن از آنجا که مهندسین عمران با مهارتهای مرتبط با دانش حقوقی پروژه‌ها، اصول مدیریت صحیح پروژه‌ها و مواردی از این دست آشنایی ندارند،رشته مهندسی مدیریت پروژه با هدف رفع خلاء موجود در فعالیت مهندسی مجری طراحی گردیده است.

همچنین تسلط مهندسین مدیریت پروژه بر پایه‌های  مهندسی عمران و صنایع و اصول مدیریتی، ایفای نقش کارشناسان در پروژه‌های عمرانی را بسیار پر رنگ ساخته است.

از جمله اهداف  مورد نظر در طراحی رشته مهندسی مدیریت پروژه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

– اعمال صحیح آئین نامه ھا و مقررات مربوطه

– ارتقای کیفیت ساخت در پروژه ھای عمرانی

– ایمنی، بهداشت، بهره دهی و صرفه اقتصادی در اجرای پروژه

– مدیریت صحیح عوامل اصلی پروژه شامل هزینه، کیفیت و زمان

برخی از اساتید دانشگاه پارس در رشته مهندسی مدیریت پروژه:

مدارک لازم برای ثبت نام

۱- اصل و تصویر مدرک پیش دانشگاهی، دیپلم و ریز نمرات (در صورت عدم دریافت اصل مدرک: اصل گواهی موقت پیش دانشگاهی و دیپلم) (۳ سری کپی)

*چنانچه برخی از مدارک در اختیار داوطلبان نباشد می توانند با تکمیل فرم نقص مدرک تا زمان معین برای تکمیل مدارک اقدام نمایند.

۲- اصل و تصویر شناسنامه از تمام صفحات و کارت ملی (۲ سری کامل)
۳- ۴ قطعه عکس ۴*۳ پشت نویسی شده، تهیه شده در سال جاری (آقایان ۶ قطعه)
۴- مدرکی که وضعیت نظام وظیفه معرفی شده را مشخص نماید (برای آقایان)
۵- مدرکی که نشانگر وضعیت استفاده از سهمیه رزمندگان باشد.
۶- حکم مرخصی سالانه یا موافقت کتبی و بدون قید و شرط سازمان متبوع برای کارمندان دولت
۷- واریز مبلغ ۸۰۰ هزار تومان علی الحساب به شماره حساب ۱۱۰۸۸۹۳۶۴۰۰۸ نزد بانک ملی شعبه نشید به نام موسسه آموزش عالی معماری و هنر پارس (واریز وجه در محل دانشگاه نیز انجام می‏ گیرد).

* دانشجویان در زمان پیش ثبت نام به صورت علی الحساب مبلغ ۸۰۰ هزار تومان پرداخت خواهند نمود.

* ضمنا در زمان اعلام سازمان سنجش آموزش کشور و ورود اطلاعات در سایت این سازمان، از طرف دانشجویان مبلغ ۲۲ هزار تومان به حساب سازمان سنجش از مبلغ علی الحساب فوق پرداخت خواهد شد.

پارس برآمدی است از

پویایی (بودن در مرز های دانش) استواری (کوشش و تلاش و عزم مداوم)

راستی (در پندار و گفتار و کردار) سربلندی (دستاورد همه این تلاش ها)


تاریخ ارسال: ۱۳۹۷/۰۷/۲۴