مهندسی | دانشگاه صنعتی شریف

حضور هیاتی آکادمیک از کشور عمان در دانشگاه شریف

به گزارش روابط عمومی، هیاتی آکادمیک از کشور عمان در تاریخ دوشنبه ۲۳ مهرماه از دانشگاه بازدید کردند. این هیات متشکل از خانم دکتر وفا اللواتی، خانم دکتر سمیه الریزایقی و دکتر قاسم جعفر از دانشگاه عالی فنی مسقط و دکتر تقی العبدوانی و آقای قاسم اللواتی از موسسه OMANANO بود. همچنین مهندس داوود کاظمی، مدیر گروه سرآمدان ستاد ویژه فناوری نانو این گروه را همراهی کردند. در طرف مقابل دکتر سیم چی، مدیر امور بین الملل و آقای عروجی از دفتر امور بین الملل به میزبانی این هیات پرداختند.
در این جلسه همکاری های دانشگاه شریف و عمان مورد بررسی قرار گرفت. به طور خاص همکاری دانشگاه صنعتی شریف با عمان در قالب تاسیس پارک علم و فناوری در این کشور مورد بحث و مذاکره قرار گرفت و طرف عمانی با اشاره به موفقیت های دانشگاه شریف در این حوزه ابراز تمایل کرد که بتواند از تجربه دانشگاه در این زمینه استفاده نماید.
در نهایت این هیات همچنین بازدیدی از مجتمع خدمات فناوری شریف داشتند و از نزدیک با ظرفیت ها و دستاوردهای این مرکز آشنا شدند.
شایان ذکر است که دانشگاه صنعتی شریف هم اکنون همکاری های فعالی با کشور عمان در قالب پروژه های مشترک مهندسی نفت و همچنین ارائه دوره های مشترک حرفه ای برای متخصصین صنایع مختلف این کشور دارد.